English

بادامچیان در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی:

انقلاب، انقلاب صداقت و مقاومت با استکبار است نه نفاق و حاکمیت کسانی که به‌جای خدمت، جیب خود را پر کنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شهید بهشتی می‌گفت که خطر بزرگ این است که حکومت لیبرال داشته باشیم، گفت: حکومت لیبرال از نیروی مردمی بی‌بهره است.

انقلاب، انقلاب صداقت و مقاومت با استکبار است نه نفاق و حاکمیت کسانی که به‌جای خدمت، جیب خود را پر کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان گفت: شهید بهشتی به‌عهد خود عمل کرد و خدا هم به عهد خود با بهشتی عمل کرد.

وی با بیان اینکه افکار شهید بهشتی هنوز راهساز است، گفت: در گام دوم انقلاب که دوران تحول است، بیش از همیشه به افکار شهید بهشتی نیاز داریم.

بادامچیان افزود: شهید بهشتی عمیقاً معتقد بود انقلاب، انقلاب صداقت و مقاومت با استکبار است نه نفاق و حاکمیت کسانی که به‌جای خدمت، جیب خود را پر کنند.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه شهید بهشتی به وجود دو بینش متفاوت در انقلاب، تصریح داشت، گفت: شهید بهشتی می‌گوید ما دو بینش داریم؛ یکی بینش مبتنی بر اسلام فقاهتی و تکیه بر توانایی‌های کشور و  بینش دیگر، بینشی که پایبند به اسلام فقاهتی نیست، اگرچه در زبان می‌گوید معتقد است.

بادامچیان ادامه داد: شهید بهشتی، مشکلات کشور را ناشی از صاحبان بینش دوم می‌دانست و می‌گفت که اگر این افراد بر کشور مسلّط شوند، آینده کشور پر از مشکلات خواهد بود.

وی افزود: شهید بهشتی می‌گفت که خطر بزرگ این است که به‌جای اینکه در ایران حکومت اسلامی داشته باشیم، حکومت لیبرال داشته باشیم. چرا که حکومت لیبرال از نیروی مردمی بی‌بهره است و ما برای مقابله با دشمن به مردم نیاز داریم، مردمی که به مکتبی مثل اسلام معتقد باشند.

بادامچیان با بیان اینکه شهید بهشتی نسبت به خطر کسانی که روحانیت را تضعیف می‌کنند، هشدار می‌داد، گفت: بررسی کنیم ببینیم در چند دهه اخیر، چه جریانی روحانیت اصیل را تضعیف کرده است.

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: مردم برای حل مشکلات کشور باید تحول‌آفرین‌های بهشتی‌ و رجایی‌گونه را انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه