English

لاجوردی در گفتگو با موج:

انفعال دولتمردان مردم را آزرده کرده است/ تعطیلی مجلس در این شرایط هیچ گونه توجیحی ندارد

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: انتظار داریم نمایندگان مردم خود را جدا از مردم نبینند.

انفعال دولتمردان مردم را آزرده کرده است/ تعطیلی مجلس در این شرایط هیچ گونه توجیحی ندارد

  زهره سادات لاجوردی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد عملکرد دولت برای مقابله با کرونا ، اظهار داشت: موضوع کرونا تنها موردی نیست که انفعال دولت را می بینیم مسائل دیگری هم وجود داشته که گاهی آنقدر زیاد می شود که فشار اینگونه اتفاقات را مردم تحمل می کنند.

وی ادامه داد: بی برنامگی، عدم تحرک و انفعالی که از سوی دولتمردان ما دیده می شود مردم را بسیار آزرده خاطر کرده است.

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: در رابطه با موضوع کرونا انتظار می رفت از همان ابتدا یک تیم قوی شروع به کار کرده و واقعیت مساله را برای مردم نمایان می کرد نه اینکه فقط به توصیه کردن اکتفا شود.

لاجوردی با بیان اینکه کرونا بعنوان یک مساله مهم در همه دنیا مطرح شده است، افزود: باید در راس ستاد مبارزه با کرونا خود رییس جمهور قرار می گرفت چرا که با تمهیدات لازم برای وزارت خانه ها سبب به میدان آمدن سایر نهادها برای مقابله با این ویروس میشد.

وی با بیان اینکه در مساله کرونا ناهماهنگی های زیادی وجود دارد، تصریح کرد: در بازدیدی که شب گذشته در  یکی از بیمارستان ها داشتم  اوضاع بسیار آشفته ای را مشاهده کردم و احساس کردم آنطور که باید اقدامات لازم صورت نمی گیرد.

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه البته نباید از خودگذشتگی ها و تلاش های شبانه روزی کادر درمانی و بهداشتی  را فراموش کرد، افزود: انتظار می رود  ستاد مبارزه با کرونا هم با قوت و قدرت بیشتر نه هفته ای یکبار بلکه هرروز پای کار باشد.

وی با اشاره به تعطیلی مجلس شورای اسلامی در این شرایط، افزود: اوایل انقلاب را یادمان نرفته وقتی دهه 60 در حزب جمهوری اسلامی انفجار صورت گرفت و فاجعه هفتم تیر اتفاق افتاد، تعدادی از نمایندگان مجلس شهید و مجروح شدند در آن شرایط از روی تخت بیمارستان مجروحین را با برانکارد وارد مجلس کردند تا مجلس از رسمیت نیفتد.

بیشتر بخوانید: 

دولت قرنطینه شهرها را جدی بگیرد/ عملکرد ضعیف مجلس برای مقابله با کرونا

مبارزه با کرونا امری جناحی و سیاسی نیست/ حضور یک روزه روحانی در ستاد مبارزه با کرونا قابل قبول نیست

لاجوردی با بیان اینکه ما  نمایندگانی را می خواهیم که مرد عمل باشند و در صحنه حاضر باشند، گفت: مجلس باید با رعایت نکات بهداشتی به کار خود ادامه دهد لذا انتظار داریم نمایندگان ملت خود را جدا از مردم نبینند.

منتخب مردم در پایان با بیان اینکه نمایندگان مجلس در این شرایط مسوولیت سنگین تری بر عهده دارند، افزود: تعطیلی مجلس در این شرایط هیچ گونه توجیحی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه