English

نوباوه در گفتگو با موج:

دولت قرنطینه شهرها را جدی بگیرد/ عملکرد ضعیف مجلس برای مقابله با کرونا

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: در این شرایط کشور اهمیت مجلس کمتر از دولت نیست و باید نظارت داشته باشد.

دولت  قرنطینه شهرها را جدی بگیرد/ عملکرد ضعیف مجلس برای مقابله با کرونا

بیژن نوباوه منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عملکرد دولت برای مقابله با شیوع کرونا در کشور، اظهار داشت: تلاش برای مبارزه با این بیماری با انجام برخی تعطیلی ها و کاهش ساعات اداری ادامه دارد اما ضمانت اجرایی کافی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از انجام بعضی اقدامات مثل ترددها و رفت و آمدهای افراد در مکان های مختلف تنها توصیه هایی وجود دارد و اقدام جدی انجام نشده است، ادامه داد:  با توجه به جدی بودن ماجرا این اقدامات کافی نیست و دولت باید وارد فاز جدی تری شود.

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: دولت باید مسئله قرنطینه شهرها را جدی بگیرد چرا که تنها راه انتقال این بیماری قطع زنجیره انتقال آن است و اگر دیراقدام کنیم بعدها خسارات زیادی به کشور وارد خواهد شد.

نوباوه با اشاره به تعطیلی مجلس در این شرایط، تصریح کرد: مجلس ما طی یک ماه اخیر اساسا کاری با نظارت بر دولت نداشت و تاکنون هیچ اقدام مثبتی را در این راستا از مجلس ندیده ایم.

وی با بیان اینکه متاسفانه نمایندگان ملت در این شرایط کار و نظارت خود را رها کرده اند ، افزود: مجلس حتی به بودجه که مسئله اصلی کشور است نپرداخته است.

بیشتر بخوانید: 

مبارزه با کرونا امری جناحی و سیاسی نیست/ حضور یک روزه روحانی در ستاد مبارزه با کرونا قابل قبول نیست

کرونا پیر و خسته بودن دولت را به خوبی نشان داد

نمره منفی در کارنامه دولت برای مقابله با کرونا

منتخب مردم در مجلس با بیان اینکه بنظر می رسد با توجه به امکانات امروزی و استفاده از فضای سایبر می توان بسیاری از این مسائل را جبران کرد، افزود: بنظر می رسد مجلس در  امر پیشگیری از کرونا به وظایف خودش خوب عمل نمی کند.

نوباوه در پایان با بیان اینکه در این موقعیت اهمیت مجلس کمتر از دولت نیست، خاطر نشان کرد: مسئله نظارت چیزی نیست که مردم کوچه بازار انجام دهند و یا حاکمیت خودش بر رفتارش انجام دهد بنابراین مهم ترین بخش وظیفه مجلس در شرایط کنونی نظارت بر عملکرد دولت است تا اگر در این شرایط کم کاری از سوی دولت دیده می شود ورود کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی