English

نادری در گفتگو با موج:

اختلافاتی درون دولت با وزارت بهداشت وجود دارد/ رییس جمهور اختلافات خود را با زیرمجموعه هایش حل کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اختلافاتی درون دولت با وزارت بهداشت وجود دارد که در ماجرای کرونا هم عیان شد.

 اختلافاتی درون دولت با وزارت بهداشت وجود دارد/ رییس جمهور اختلافات خود را با زیرمجموعه هایش حل کند

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عدم پرداخت فوق العاده های کارکنان بهداشت و درمان، اظهار داشت: وزارت بهداشت موظف است تمهیداتی را برای پرداخت حقوق ها و کارانه های پرسنل خود بیندیشد.

وی با بیان اینکه پرسنلی که طی چندماه گذشته در بیمارستان ها به سختی کار کرده اند و حقیقتا خط مقدم جبهه دفاع از منافع ملی، جان مردم ایران و کلیت کشور بوده اند،  ادامه داد:  گرچه در حال حاضر بخش زیادی از میدان جنگ در عرصه اقتصاد است اما بخش دیگری هم مربوط به حوزه سلامت می باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرسونل خدوم و زحمتکش بهداشت و درمان امتحان شان را در ایام کرونا پس داده اند، تصریح کرد: قطعا وزارت بهداشت موظف است که به مشکلات کادر درمان رسیدگی کند و اگر خلاء و یا مشکلی وجود دارد باید به مجلس مراجعه کنند،  لذا ما با تمام توان در خدمت شان هستیم تا مشکلات آنها را رفع کنیم.

نادری با اشاره به حمایت دولت از کادر درمان،  افزود: متاسفانه بخش هایی از دولت همکاری با وزارت بهداشت نداشتند و اختلافاتی درون دولت با وزارت بهداشت وجود دارد که در ماجرای کرونا هم عیان شد.

وی با بیان اینکه اختلافات دولت با وزارت بهداشت اصلا امر جالبی نیست، گفت: به مسوولین دولتی و شخص رییس جمهور توصیه می کنم که اختلافات خود با زیر مجموعه هایش را حل کند و بیشتر وزیر بهداشت را که امتحان خود را حقیقیتا در ایام کرونا به خوبی پس داد را حمایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه