English

غریب ‌آبادی:

تحریم‌ های یکجانبه تاثیرات منفی بر بشریت و کل جهان بر جای می گذارند

نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل گفت:تحریم ‌های یکجانبه و قطع بودجه سازمان‌های بین‌المللی باید محکوم شوند، چرا که تأثیرات منفی بر بشریت و کل جهان بر جای می گذارند.

تحریم‌ های یکجانبه تاثیرات منفی بر بشریت و کل جهان بر جای می گذارند

به گزارش خبرگزاری موج، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی در وین، در نشست سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و واکنش به همه گیری کرونا ، طی سخنانی ضمن تأکید بر نیاز به یک پاسخ چندجانبه، جامع، هماهنگ، و گسترده برای حمایت از کشورهای نیازمند، نسبت به تحریم های یکجانبه و قطع بودجه سازمان های بین المللی از سوی آمریکا و پیامدهای مخرب آن بر مبارزه با کرونا ابراز تأسف کرد و خواستار تلاش های جمعی جهت رسیدن به یک بازیابی اقتصادی فراگیرتر، پایدارتر و انعطاف پذیرتر شد.

 نماینده دائم کشورمان با قدردانی از تلاش های یونیدو در جهت مقابله با چالش ها ی ناشی از کرونا، و اشاره به اینکه جامعه جهانی هم اکنون در یک نقطه حساسی قرار دارد و تعداد افراد آلوده و در حال مرگ از اقشار مختلف هنوز در جهان بالاست، بر ادامه هماهنگ نمودن تلاش ها برای جلوگیری از یک پیامد مخرب مداوم بر زندگی و معیشت مردم تأکید کرد.

نیاز به یک پاسخ چندجانبه، جامع، هماهنگ و گسترده برای حمایت از کشورهای نیازمند بطوری که آنها را قادر به تفوق بر چالش ها نمای ، از دیگر محورهای تأکیدی سفیر و نماینده دائم کشورمان بود.

غریب آبادی در ادامه با ابراز تأسف از هرگونه تصمیم، تلاش یا موضع گیری مانند تحریم های اقتصادی یکجانبه از جمله علیه کشورهای مستقل و یا قطع بودجه سازمان های بین المللی، که باعث تضعیف ظرفیت ملی، منطقه ای و جامعه بین المللی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا و پیامدهای کشنده آن می شود، افزود: چنین اقداماتی باید محکوم شوند، چرا که تأثیرات منفی بر بشریت و کل جهان بر جای می گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه