English

وزیر اطلاعات:

عوارض ویروس کرونا در کشور امنیتی نشد

وزیر اطلاعات اعلام کرد پس از دغدغه های فراوان به دلیل شیوع کرونا در کشور اعلام می کنیم عوارض ویروس کرونا در کشور امنیتی نشد.

عوارض ویروس کرونا در کشور امنیتی نشد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا استان تهران و درجمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در آغاز شیوع بیماری کرونا دغدغه‌ای داشتیم که مسائل اقتصادی و اجتماعی و عوارض ناشی از آن موجب چالش امنیتی شود، گفت: امروز اعلام می‌کنیم عوارض کرونا در کشور امنیتی نشد.

وی افزود: علت این بود که مردم دیدند همه مسئولان به پرچمداری مقام معظم رهبری به صحنه​ آمدند وجلسات هیات دولت به ریاست رئیس جمهور در تعطیلات نورزی تعطیل نشد و وزارت بهداشت نیز کاملا فعال بود.

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه به لحاظ وجود کالا در فروشگاه‌ها نیز نگرانی داشتیم، عنوان کرد: اما هم اکنون هیچ دغدغه‌ای در این باره نداریم و مردم ما نجابت نشان دادند و مانند برخی کشور‌ها به فروشگاه‌ها یورش نبردند و هم اکنون آرامش در کشور برقرار است.

علوی افزود: در این مدت نگرانی هم از بابت اقشار تنگ دست جامعه داشتیم که مردم و دولت و نیرو‌های مسلح به عرصه آمدند و با بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه این دغدغه هم برطرف شد.

وی با قدردانی ازعملکرد استاندار تهران و یکایک اعضای ستاد کرونا استان تهران به ویژه زالی، گفت: صیانت از تهران با شهر‌های دیگر تفاوت می‌کند و اگر شما زلزله تهران را با دیگر شهر‌ها مقایسه کنید به حساسیت تهران پی می‌برید.

وی از عملکرد رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در نمایش عملکرد همه دستگاه‌ها قدردانی کرد و افزود: اگر رسانه‌ها این گونه منصفانه به میدان نمی‌آمدند ما شاهد این آرامش نبودیم.

وزیر اطلاعات درباره شرایط کنونی کشور هم گفت: براساس نظرسنجی‌ها هرچه از شیوع کرونا می‌گذریم نارضایتی مردم ازدستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث کرونا کمتر و رضایت آن‌ها رو به افزایش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی