English

سرلشکر موسوی:

ارتقای توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت در دستور کار دائمی ما است

فرمانده کل ارتش با اشاره به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت گفت: ارتقای توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است.

ارتقای توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت در دستور کار دائمی ما است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور نزاجا، اظهار کرد: همه باید حداکثر توان خود را به کار بگیریم تا عدالت را رعایت کرده و از خداوند متعال توفیق اجرای عدالت مسألت کنیم.

وی در ادامه به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت اشاره کرد و افزود: ارتقای توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است. ارتقای آمادگی رزمی به این معنی که آنچه را که داریم به بهترین شکل نگهداری و آماده کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم، این وظیفه همه رده‌های فرماندهی است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: همچنین تعالی معنوی و بصیرتی دو بال قدرتمند برای اوج‌گیری و تشخیص صحیح مسیر و هدف است که همه آحاد کارکنان و خانواده های آنها مشمول این فرمان هستند و سکاندار این موضوع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کمک سلسه مراتب فرماندهی است.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با اشاره به زیباسازی منازل سازمانی و زدودن کهنگی از چهره منازل و پادگانها نیز تاکید کرد: موضوع زیباسازی از دستورات فرماندهی معظم کل قوا است و باید در اولویت برنامه ها قرارگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه