English

سرلشکر موسوی:

فضای مجازی یکی از ظرفیت‌ های موجود در جامعه است

فرمانده کل ارتش گفت: می‌ توان با بهره گیری از شیوه‌های خلاقانه فضای مجازی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد.

فضای مجازی یکی از ظرفیت‌ های موجود در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در نشست شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حرکت جهادی رزمندگان اسلام و ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز در دوران دفاع مقدس قطب‌نمای رسیدن جامعه به قله‌های رشد و تعالی است.

او تصریح کرد: ما باید برای استفاده جامعه از گنج‌ های دفاع مقدس با جذب نیرو‌های با انگیزه و دلداده، مؤثر و پیگیر و با نهادینه کردن رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز این تاریخ سراسر افتخار را برای تمامی نسل‌ها ماندگار کنیم.

فرمانده ارتش فضای مجازی را یکی از ظرفیت‌ های موجود در جامعه عنوان کرد و افزود: می‌ توان با بهره گیری از شیوه‌های خلاقانه فضای مجازی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد. تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر نهضت نگاشتن کتب فاخر و ترجمه آن برای آشنایی ملل مختلف جهان با مظلومیت و در عین حال صلابت جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگی که با کمک همه استکبار بر او تحمیل شده، خود یک ظرفیت بزرگ است که باید در ارتش جمهوری اسلامی ایران به آن پرداخته شود.

موسوی ادامه داد: نباید از موزه‌های دفاع مقدس هم غافل شوید که این موزه‌ ها برای هر نقطه از کشور، آیینه‌ای هستند که می‌توان رشادت‌های رزمندگان اسلام را در آن دید. شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس ارتش بر اساس نقشه راه خود باید بتواند در عرصه جنگ نرم با سلاح فرهنگ مترقی دفاع مقدس و ایمان با دشمن مصاف کند و به طور حتم پیروز خواهد شد، چرا که پیروزی حق بر باطل را خداوند متعال به ما بشارت داده است.

در ابتدای این نشست امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی دبیر شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطح ارتش برای حاضرین در جلسه ارائه داد و اعضای شورا نیز نطقه نظرات خود را اعلام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه