English

حاجی بابایی در نطق میان دستور:

مجلس یازدهم محکوم به موفقیت است/ هیچ نامی در کنار انقلاب نباید قرار بگیرد

منتخب مردم همدان در مجلس گفت: هرگونه دخالت از بیرون برای مجلسی که می‌خواهد در رأس امور باشد غیرقابل پذیرش است.

مجلس یازدهم  محکوم به موفقیت است/ هیچ نامی در کنار انقلاب نباید قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضاحاجی‌بابایی منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم و نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در مجلس دهم امروز (یکشنبه 21 اردیبهشت 99) در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: مجلس یازدهم محکوم به موفقیت است؛ پیروزی و موفقیت مجلس یازدهم انتخاب نیست اضطرار است.

وی با اشاره به وضعیت و معیشت اقتصادی مردم گفت:‌وضعیت اقتصادی مناسبی نداریم، ویروس کرونا،  جهش تولید ، افزایش سرمایه اجتماعی همه و همه شرایطی است که مجلس یازدهم را محکوم به موفقیت می‌کند.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: هرگونه دخالت از بیرون برای مجلسی که می‌خواهد در رأس امور باشد غیرقابل پذیرش است.

حاجی بابایی می‌گوید: نباید در مجلس یازدهم نگاه از بالا به پایین به نمایندگان داشت و «نماینده‌تر» نداریم.

او گفت:‌باید همه نمایندگان مجلس در قدرت مجلس شریک باشند به عبارتی باید مجلس در رأس امور باشد نه رئیس مجلس.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مجلس یازدهم اولین مجلس از گام دوم انقلاب اسلامی است و با بررسی‌هایی که انجام پذیرفته تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و‌ آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی را به عنوان ویژگی‌های گام دوم انقلاب در نظر دارند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با تشکیل مجلس یازدهم مسؤولیتی به مجلس یازدهم دادند تصریح کرد: مردم با تمام اخلاص رأی دادند و نظام جمهوری اسلامی شرایط را آماده کرده است و ما امروز وضعیت اقتصادی مناسبی نداریم.

نماینده مردم همدان در مجلس می‌گوید: برای موفقیت مجلس یازدهم باید آسیب‌های مجالس قبل را در نظر گرفت و برای مجلس یازدهم شرایط و مؤلفه‌هایی تعریف کرد.

وی بر این باور است هرگونه دخالت از بیرون در مجلسی که می‌خواهد در رأس امور باشد مغایر با این هدف و شعار است. نگاه از بالا به پایین به نمایندگان و نماینده‌تر بودن را تلقین می‌کند و محکوم به شکست است. نمایندگان از هر نقطه کشور که آمده‌اند و هرجا که آمده‌اند نماینده هستند و نماینده‌تری در مجلس وجود ندارد.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه اقتدار مجلس باید با همه نمایندگان در دورترین نقاط کشور و تمام شهرستان‌ها نفوذ کند، گفت: یعنی هر نماینده‌ای در هر جای کشور حس کند که رئیس مجلس است و قدرت مجلس با او همراه است؛ باید همه نمایندگان در تمام کشور احساس در رأس امور بودن را حس کنند و نه فقط یک عده خاص یا هیأت رئیس و یا رئیس.

وی بر این باور است که مجلس نباید قربانی حزب‌گرایی، توفق‌طلبی و محفل‌گرایی شود، خاطرنشان کرد: مجلس باید مظهر پاکی و مبارزه با فساد باشد و کارآمد، اخلاق‌گرا و مردمی و ولایتمدار باشد و مجلس باید عدالت اجتماعی را پیشانی کار خود قرار دهد و همه شعارهایی که در انتخابات داده شده وضعیت نابهنجار کارمندان دولت، بازنشستگان ، فرهنگیان، ایثارگران بیانگر آن است که مجلس آینده باید با تمام قدرت آنچه را که گفته و بیان کرده را جامه عمل بپوشاند.

حاجی‌بابایی افزود: مجلس باید مقتدر، انقلابی، همراه با عقلانیت چرخ اقتصادی را به گردش درآورد و سال جهش تولید را محقق کند؛ مجلس باید از هرگونه تفرقه، اختلافی که مضر حال مردم است و با وحدت منافات دارد دوری کند و عقلانیت را محور خدمات‌رسانی به مردم و بهبود معیشت و اشتغال فراهم آورد.

وی معتقد است:‌مجلس شورای اسلامی مجلس انقلاب است و نباید هیچ پیرایه‌ای به مجلس انقلاب بچسبد. هیچ نامی در کنار انقلاب نباید قرار بگیرد چرا که مجلس، مجلس انقلاب،‌ولایت و مردم است.

حاجی‌بابایی تأکید دارد: مجلسی که می‌خواهد با فساد مبارزه کند و عدالت اجتماعی را در کشور ایجاد کند باید از هر چیز مبری باشد.ما در طول 40 ساله گذشته هر آنچه که داشتیم فدا کردیم تا نظام و انقلاب بماند نه انقلاب را خرج کنیم تا خودمان بمانیم. ما آمده‌ایم تا بگوییم باز هم می‌خواهیم هر آنچه که از ما باقی مانده است را فدایی کنیم تا این نظام و انقلاب بمانند تا این مردم سرفراز زندگی کنند.

وی گفت: ما وقتی جوانان بیکار را در کشور می‌بینیم خجالت می‌کشیم و همین طور وقتی به وضعیت معیشتی مردم نگاه می‌کنیم شرم‌مان می‌گیرد؛ فاصله‌های طبقاتی، اشرافی‌گری و عدم توجه اشراف‌زاده‌ها به اقشار کم درآمد جامعه ما را خجل‌زده می‌کند. مجلس یازدهم باید به شکلی تشکیل شود که یک نفر در کشور حتی فکر اشرافی‌گری را در مجلس نکند اما مجلس باید با تمام نمایندگان خوب خود کنار بیاید و بر قلب‌های نمایندگانش حکومت کند.

وی تأکید کرد: هر کس به عنوان نماینده وارد مجلس شده و از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده است در مسیر ولایت حرکت کرده و نماینده مردم است  و همه نمایندگان با هم مساوی هستند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه باید مناطق محروم را در سراسر کشور به عدالت نزدیک کرد، گفت: باید قدرت در اختیار همه نمایندگان مردم قرار بگیرد تا آنچه در یک استان انجام می‌پذیرد در استان‌های دیگر نیز انجام بپذیرد.

وی تأکید کرد: یکبار هم که شده باید توزیع قدرت در کشور انجام پذیرد. باید توزیع ثروت و حزب‌گرایی و گروه‌گرایی را کنار بگذاریم و یکپارچه فقط به این فکر کنیم که ما می‌خواهیم درطول یکسال یعنی سال 1399 سرمایه اجتماعی کشور را از 42 درصد به بالای 50 درصد افزایش دهیم. بنابر این باید چه کاری را صورت دهیم؟

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم باید از حاشیه به دور باشد گفت:‌مجلس یازدهم باید در متن مردم و در متن دغدغه مردم قرار بگیرد و ما یک نفر را بیشتر در این کشور نمی شناسیم و آن رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ملت بزرگ ایران برای ما محور هستند. هرآنچه که داریم برای رهبری و در مسیر رهبری و مردم خواهد بود و برای این مردم باوفا حاضریم همه وجودمان را فدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تو اگه راست میگفتی و توانایی داشتی تو همون ۱۲ ساله ریاست لاریجانی نشون می دادی....

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه