English

موسوی:

تحرکات رژیم صهیونیستی نقض قوانین بین المللی است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی و الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، نقض قوانین بین‌ المللی

تحرکات رژیم صهیونیستی نقض قوانین بین المللی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی و الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ را در راستای اجرای طرح ننگین ترامپ موسوم به طرح معامله قرن توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اینگونه اقدامات غیر قانونی را  نقض قوانین بین المللی و تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه دانست و از سازمان ملل متحد و دیگر مجامع بین المللی خواست در چارچوب وظایف و مسئولیت های خود در مقابله با این تحرکات عمل کنند.

موسوی با اشاره به سوءاستفاده رژیم اشغالگر قدس از شرایط جاری ناشی از شیوع کرونا، افزود: مردم مظلوم فلسطین همزمان با کرونا با ویروس هایی چون اشغالگری، محاصره و تحریم در حال مبارزه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه  از سازمان ها و مجامع بین المللی و نیز کشورهای جهان خواست تا به کمک مردم فلسطین آمده و اجازه ندهند بار دیگر مردم مظلوم فلسطین از خانه و کاشانه خود آواره شوند.

 موسوی در پایان با تاکید بر اینکه سرزمین فلسطین از آن مردم  فلسطین است، تاکید کرد: رژیم  صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی این سرزمین و برپایی دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه