English

سالک در گفتگو با موج:

تحقق "جهش تولید" با تلاش و کوشش امکان پذیر است/ مهم ترین نتیجه جهش تولید امنیت و آرامش جامعه است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مهم‌ترین نتیجه جهش تولید این است که امنیت و آرامش جامعه در سایه آن حفظ می‌شود.

تحقق "جهش تولید" با تلاش و کوشش امکان پذیر است/ مهم ترین نتیجه جهش تولید امنیت و آرامش جامعه است

احمدسالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان " جهش تولید "، اظهار داشت: کلیدواژه "جهش" و "تولید" دوکلیدواژه ای است که صاحب دو فرهنگ بسیار غنی است، از یک سو جهش از مجاهدت، تلاش، فعالیت و مبارزه و حضور به موقع و شبانه روزی برای یک کار بزرگ خبر می دهد و از سوی دیگر، تولید هدف این جهش است.

وی ادامه داد: جهش از تلاش و کوشش بدون وقفه و شبانه روزی است و تولید ثمره مجموعه فعالیت های سرمایه گذاری، تامین منابع، تهیه مواد اولیه، استفاده از نیروی کار و انسان های متخصص است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اگر فعالیت انسان های متخصص و سرمایه گذار با فرهنگ تلاش و کوشش توام شود حرکتی را در جامعه به وجود خواهد آورد که جهش تولید محقق خواهد شد همانگونه که در شرایط امروز کشور و با توجه به شیوع کرونا برخی کارخانجات بجای یک شیفت در سه شیفت مشغول کار هستند.

سالک در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین نتیجه جهش تولید این است که امنیت و آرامش جامعه در سایه آن حفظ می‌شود، خاطرنشان کرد: بنابراین سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده یعنی سال تلاش و کوشش و تامین مسائل مربوطه برای رشد تولید ملی .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه