English

نیک بین در گفتگو با موج:

دولت نظرات متخصصین بهداشت را سرلوحه کار خود قرار دهد/ ضرورت پرداخت وام کم بهره به مشاغل آسیب دیده

منتخب مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس گفت: دولت در مقابله با شیوع کرونا نظرات احساساتی و سیاسی را کنار بگذارد.

دولت نظرات متخصصین بهداشت را سرلوحه کار خود قرار دهد/ ضرورت پرداخت وام کم بهره به مشاغل آسیب دیده

جواد نیک بین منتخب مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: در ابتدای شیوع کرونا اعلام کردیم که برای در امان ماندن از کرونا دولت باید کشور را قرنطینه کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: متاسفانه در دولت دهم تصمیمات دیر و  زمانی که اتفاق بدی رخ می دهد، اتخاذ می شوند.

نیک بین تصریح کرد: مَثَل این دولت همانند دولتی است که محکوم به خوردن یک کیلو پیاز، 100 ضربه شلاغ و یا جریمه نقدی شد که با انجام هر تنبیه به نتیجه ای نرسیده است لذا این دولت هم این کار را انجام داده هم پیاز خورده، هم جریمه می کند و هم بازارها تعطیل و قرنطینه شده اند.

منتخب مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد با بیان اینکه متاسفانه تصمیم فاصله گذاری اجتماعی دیر انجام شد، افزود:  در حال حاضر دولت با یک پارادوکسی مواجهه است که وزارت بهداشت آن با باز شدن بازارها مخالفت می کند اما وزارت صمت آن بیانیه می دهد که بازار ها و مشاغل به حالت عادی بازگردد!

وی تصریح کرد: بنابراین دولت باید در مشاغل مردم و بازاریان حمایت های خاص کند، از جمله این حمایت ها پرداخت وام کم بهره می تواند باشد تا مردم در هزینه های روزمره خود نمانند.

نیک بین با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی باید حداقل تا یک ماه آینده ادامه یابد، افزود: با ادامه اجرای این طرح می توان شاهد کاهش ابتلا به ویروس کرونا باشیم.

منتخب مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در پایان با بیان اینکه دولت به پیشنهاد متخصصین و وزرای بهداشت ادوار مختلف عمل کند و نظرات متخصصین را سرلوحه کار خود قرار دهد ، خاطرنشان کرد: دولت نظرات سیاسی، جنجالی و احساساتی را کنار بگذارد چرا که تا زمانی که از نظرات احساساتی عبور نکنیم وضعیت همین خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه