English

درخواست بادامچیان از بانک مرکزی؛

سیاست های مؤثری برای مهار ارز و تأثیرات آن بر مردم اجرا کنید

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از بانک مرکزی خواست سیاست های مؤثری برای مهار ارز و تأثیرات آن بر مردم، طراحی و اجرا کند.

سیاست های مؤثری برای مهار ارز و تأثیرات آن بر مردم اجرا کنید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب در بیان مواضع هفتگی با اشاره به درگذشت فاطمه رهبر گفت: این بانوی فرهیخته نمونه ای از زنان زینب گونه ایران اسلامی بود که در دوران عمر پربرکت خود، در سنگرهای مجلس، کمیته امداد امام ره، صدا و سیما و حزب مؤتلفه اسلامی خدمات صادقانه و خالصانه ای داشت و با حفظ عفاف و حجاب برتر، الگویی برای بانوان مکتب بزرگ اسلام بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درگذشت نماینده منتخب مردم و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم شهر تهران و منتخبین مجلس یازدهم، بویژه بانوان منتخب و خانواده گرامی این بانو و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی تسلیت گفت.  

وی همچنین درگذشت روحانی عالیقدر آیت الله حبیبی و حجت الاسلام والمسلمین مقدسیان که معاونت حوزه روحانیت مؤتلفه اسلامی را برعهده داشت به جامعه روحانیت و وعاظ و مردم ایران و ولی امر مسلمین تسلیت گفت و برای آنها علو درجات و برای خانواده های آنان صبر و اجر مسئلت نمود.

وی با اظهار تأسف از درگذشت مرحوم شیخ الاسلام و حجت الاسلام والمسلمین خلفی و مرحوم تویسرکانی، فقدان این عزیزان را به خانواده محترمشان تسلیت گفت.

بادامچیان با تقدیر از زحمات و خدمات همه پزشکان و پرستاران و کارکنان مراکز بهداشتی و آنها که در مراسم تجهیز و تدفین فوت شدگان بلیه کرونا خدمات بی سر و صدایی دارند، تقدیر و تشکر و برای آنها سلامت و توفیق بیشتر مسئلت نمود.

* مردم برای مقابله با کرونا با مسئولین همراهی کنند

وی با اشاره به تلاش های دولت در این زمینه افزود: ضمن تقدیر از کوشش دولت در جلوگیری از شیوع این بیماری و تشکر از تلاش های همه دستگاه ها و سازمان ها، از همه مردم درخواست می کنیم همانطور که تاکنون همراهی کردند، سعی خود را در این زمینه بیشتر کنند و با استعانت از خداوند و توسل به اولیاء الله  در ریشه کن شدن این ویروس خطرناک مسئولین را همراهی و کاری جهادی کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به برخی فرصت طلبان تأکید کرد: مردم سوء استفاده کنندگان در این برهه حساس را به مأموران ذیربط معرفی کنند تا به مجازات برسند زیرا این نوع عناصر، سزاوار هیچ تخفیفی نیستند.

بادامچیان در آستانه نوروز تأکید کرد: مردم در این ایام، همراهی و همیاری و همکاری خود را با کسانی که دچار مشکلات گوناگون این تعطیلی ها به جهت ویروس کرونا شده اند، با رعایت مسائل بهداشتی، گسترش دهند و دولت نیز با تدابیر قابل تقدیری که در این زمینه اعلام کرده، با همکاری ملی و همگانی، این مشکل جهانی را در ایران مهار نماید.

وی همچنین به دولت توصیه کرد: کمک های ویژه‌ای برای آسیب دیدگان از کسبه و تولیدکنندگان و کسانی که نتوانسته اند کالای خود را بفروشند و تعهدات مالی دارند، در نظر گرفته شود.

* بانک مرکزی سیاست های مؤثری برای مهار ارز و تأثیرات آن بر مردم را اجرا کند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از بانک مرکزی خواست سیاست های مؤثری برای مهار ارز و تأثیرات آن بر مردم، طراحی و اجرا کند.

بادامچیان درباره بودجه ۹۹ تأکید کرد: ضمن تقدیر از رهبری معظم برای باز کردن بن بست بودجه، از نمایندگان مجلس دهم و دولت می خواهیم در تنظیم بودجه ۹۹ در جهت پیش بینی تسهیلات برای مردم اقدام کنند و کار را تمام شده ندانند. نمایندگان منتخب مردم نیز  درباره بودجه کل کشور از هم اکنون مطالعات را همراه با مشورت با صاحب نظران خبره در امور بودجه شروع کنید تا با بازنگری در بودجه نویسی و تبدیل بودجه تورمی فعلی به بودجه ای شفاف که درآمد و هزینه کشور را متعادل کند، میسر گردد.

بادامچیان همچنین با اشاره به مسائل هند تأکید کرد: از دولتمردان و فرهیختگان هندوستان می خواهیم احترام و سابقه مطلوب همزیستی افکار و مذاهب مختلف در هند و اعتبار فرهنگ و ملت هند را در احترام به عقاید ادیان، بویژه مسلمانان درنظر بگیرند و حقوق شهروندی ۲۰۰ میلیون نفر از مسلمانان هندوستان را پایمال نکنند.

وی در ادامه خطاب به دولت ترکیه اظهار داشت: در جریان ادلب با ایران و روسیه و سوریه همراهی کنید و خود را از شکست قطعی در این صحنه نجات دهید.

بادامچیان در پایان با تبریک پیروزی های ملت یمن، میلاد مسعود امیر مؤمنان ع را به ولی امر مسلمین و همه عاشقان مولا علی (ع) تبریک گفت و از خداوند متعال برای همه جهانیان شادی و سعادت را پس از رنج های سال ۹۸ مسئلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی