English

جلودارزاده در گفتگو با موج:

معامله بر سر حقوق مردم یکی از آفت هایی بود که در برخی دوره های مجلس شاهد آن بودیم

نماینده مردم تهران گفت: اگر نماینده ویژگی اخلاقی بندگی خدا را داشته باشد هیچ گاه بر سر حقوق مردم با کسی معامله نمی کند و مردم را به هیچ قیمتی نمی‌فروشد.

معامله بر سر حقوق مردم یکی از آفت هایی بود که در برخی دوره های مجلس شاهد آن بودیم

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به شاخص انتخاب درست، اظهار داشت: فردی که وظیفه وکالت مردم را در بسیاری از امور بر عهده می‌گیرد باید توانایی انجام این مسئولیت را نیز داشته باشد.

وی افزود: نماینده منتخب باید در موضوعاتی همچون فرایند تعامل با دولت، تعامل با قوه قضاییه و چگونگی رفتارها و وظایف در مجلس آگاهی لازم را داشته باشد و از عهده آن بربیاید، برخی اوقات در این تعاملی که دارد باید با شجاعت نظر مخالف خود را بیان کند حتی اگر این کار با منافع شخصی و یا منطقه‌ای وی نیز مغایر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه  نماینده باید قدرت حل مسائل و توانایی مذاکره را داشته باشد، ادامه داد: یک نماینده باید نظرات خود را که منطبق با خواسته ها و انتظارات مردم است در حوزه قانون گذاری به منصه ظهور برساند، از سوی دیگر محبوبیت میان مردم امری مهم است چرا که در شرایط سخت مردم باید به وی اعتماد داشته و او را دوست داشته باشند تا بتواند وظیفه خود را به پشتوانه مردم انجام دهد، در همین راستا ارتباط وی با مردم باید از نزدیک و به صورت مستمر باشد، چرا که نماینده باید مشکلات موکلین خود را لمس کرده و از نظرات آن ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: 

حضور بیشتر مردم پای صندوق های رای مجلس تراز انقلاب را تشکیل خواهد داد/ تشکیل مجلس انقلابی کلیدی برای انتخابات 1400 است

وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت است نه پیگیری کارهای شخصی مردم

ضرورت انتخاب نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی و مجلس قوی توسط مردم

جلودارزاده در پایان اضافه کرد: موضوع بسیار مهم که باید در اولویت نیز باشد ایمان و اعتقاد به خداوند، روز جزا و جهان آخرت است؛ اگر نماینده ویژگی اخلاقی بندگی خدا را داشته باشد هیچ گاه بر سر حقوق مردم با کسی معامله نمی کند و مردم را به هیچ قیمتی نمی‌فروشد، این موضوع یکی از آفت هایی بود که در برخی دوره ها شاهد آن بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه