English

بادامچیان:

آمریکا ضعیف ترین و رسواترین روزهای تاریخ خود را می‌گذراند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز آمریکا ضعیف ترین و رسواترین روزهای تاریخ خود را می‌گذراند، جلسه استیضاح ترامپ در کنگره تبدیل به یک استیصال در حکومت‌داری و دموکراسی در آمریکا شد.

آمریکا ضعیف ترین و رسواترین روزهای تاریخ خود را می‌گذراند

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت ملی حول ولایت فقیه است.

او افزود: سال گذشته آمریکا خواب براندازی نظام را می‌دید و ترامپ می‌گفت ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهد دید ولی امسال آمریکا چند سیلی از ملت ایران خورده است که شاید از خواب بیدار شود.

بادامچیان ادامه داد: ضربه عین الاسد، سرنگونی پهباد پیشرفته گلوبال هاوک و نمازجمعه باشکوه تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان و تظاهرات باشکوه مردم در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی که در تاریخ ایران بی‌نظیر بود، از جمله این سیلی ها بود.

بادامچیان گفت: ۲۲ بهمن امسال در حالی برگزار می‌شود که مردم در سوگ چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی همچنان از جنایت آمریکا خشمگین هستند؛ لذا امسال ان‌شاءالله شاهد حضور بیشتری از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و مردم نشان خواهند داد که عزم راسخی برای پاسداشت آرمان‌های امام و رهبری دارند. مردم، این راهپیمایی را یک فرصت برای بازخوانی فداکاری‌ها و ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر انقلاب می دانند.

بادامچیان با اشاره به انتشار بیانیه گام دوم در سال گذشته توسط رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با گذشت یکسال، هنوز طراوت و تازگی خود را دارد و امسال مردم در ۲۲ بهمن یک مروری از خطوط نورانی این بیانیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت و با حضور نیرومند خود برای چندمین بار در یک رفراندوم سراسری، رای به مقاومت و ایستادگی در برابر آمریکا و تکریم و تعظیم امام(ره) و آرمان‌های انقلاب خواهند داد. مردم به جهانیان نشان خواهند داد که انقلابی‌گری در ایران هرگز خاموش نخواهد شد.

* آمریکا ضعیف ترین و رسواترین روزهای تاریخ خود را می‌گذراند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه امروز آمریکا ضعیف ترین و رسواترین روزهای تاریخ خود را می‌گذراند، گفت: جلسه استیضاح ترامپ در کنگره تبدیل به یک استیصال در حکومت‌داری و دموکراسی در آمریکا شد. دستگاه اطلاعاتی در مورد اوکراین‌گیت اطلاعات مورد نیار را به سنا نداد و اطلاعاتی که هم داده شده بود اجازه انتشار نیافت و از همه مهم‌تر نگذاشتند شهود ماجرا به جلسه بیایند و با این حال رای گیری کردند و ترامپ با رای ضعیفی باقی ماند.

او همچنین با اشاره به نطق سالانه ترامپ در کنگره آمریکا گفت: وقتی نطق ترامپ توسط نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در برابر دوربین‌های جهانی پاره می‌شود، خود نشانه حاکمیت دوگانه در آمریکاست.

بادامچیان افزود: وقتی رئیس جمهور آمریکا نطق می‌کند و بخش اعظمی از کنگره برای او دست می‌زنند و سکوت می‌کنند نشان می دهد آمریکایی‌ها از نظر نوع حکمرانی بی رغبت‌ترین روزها و رسواترین ایام را می گذرانند.

او در پاسخ به یک سوال در مورد آمدن جوزف بورل به تهران گفت: اتحادیه اروپا در فعال کردن مکانیزم ماشه شکست خورده و حرفی برای گفتن ندارد. اس پی وی و اینتکس یک نمایشنامه در دو پرده برای اجرای تعهدات اروپا بود که معلوم شد کاملاً بی پایه است.

او گفت: آقای بورل اظهار تاسف از بدعهدی آمریکا و اروپا کرد اما هیچ پیشنهادی برای بررسی آن نداشت.

بادامچیان در پاسخ به سوالی در مورد نامه حزب اتحاد ملت ایران در مورد رفراندوم در خصوص نظارت استصوابی به رئیس جمهور گفت: بعضی از اعضای این حزب در سال۸۸ و۷۸ جزو گردانندگان بوده‌اند و مردم انتظاری جز همین نوع مواضع از آنها ندارند؛ اما تعجب از رئیس جمهور است که در پی نوشت نامه آنها نوشته است که لایحه‌ای در آن مورد تهیه شود!

او با تاکید بر اینکه نظارت در اصل۹۹ قانون اساسی علی الاطلاق است، بیان داشت: لذا به روال منطقی و شناخته شده حقوقی، این نظارت شامل همه ابعاد و مراحل اصل انتخابات خواهد بود. با اینکه این امر بدیهی بود، در سال۷۰ به استناد اصل۹۹ قانون اساسی که تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است، این تفصیر صورت گرفت و شورای نگهبان در تاریخ۱/۳/۷۰ نظریه تفسیری خود را اعلام کرد؛ لذا هیچ ابهامی در این باره وجود ندارد که بخواهد درباره آن رفراندوم صورت بگیرد و اگر کسی که یک واحد حقوقی خوانده باشد این را می داند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی معتقدند شورای نگهبان فقط باید یک تماشاچی باشد و هرکس که صلاحیت علمی و عملی او مشخص نیست در معرض رای مردم قرار گیرد؛ این حرف با هیچ مبنای عقلی و شرعی مطابقت ندارد و اگر این پذیرفته شود سوگند نمایندگی بلاموضوع خواهد بود.

بادامچیان با اشاره به حاشیه‌سازی‌های رئیس جمهور برای انتخابات مجلس گفت: من به ایشان نصحیت می‌کنم مردم را آزاد بگذارد تا با شرکت آزاد در انتخابات داوری خود را در مورد کارنامه وی و مجلس فعلی اعمال کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم گفت: ایشان فرمودند مردم را با دروغ انتصابات از انتخابات دلسرد نکنید. رهبری همچنین فرمودند چگونه است که انتخابات وقتی به نفع شماست صحیح است و اما وقتی به نفع شما نیست خراب است.

* چرا برخی با زیاده خواهی می خواهند حق الناس را در انتخابات کمرنگ کنند

او گفت: انتخابات رقابتی با انتخابات سهمیه ای متفاوت است و چرا برخی با زیاده خواهی می خواهند حق الناس را در انتخابات کمرنگ کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: بسیاری از مردم می گویند چرا دولت در انتخابات بی طرف نیست و می خواهد انتخابات را مهندسی کند و خواست مردم بیطرفی دولت و رئیس جمهور در انتخابات است.

بادامچیان دستیابی به مختصات فنی پهباد آمریکایی توسط دانشمندان سپاه را تبریک گفت و با اشاره به پیشرفت عظیم علمی ایران گفت: در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، ملت ایران روی چند قله آزادی، استقلال، علم و فناوری، غیرت و شجاعت برخورد با دشمنان اسلام و از همه مهمتر دین‌داری ایستاده است و اقتدار ملی خود را حفظ کرده است.

او پیروزهای بزرگ مردم یمن در برابر ارتش متجاوز عربستان و امارات اشاره کرد و گفت: در همه خطوط مقاومت آمریکا و ارتجاع عرب متحمل فشار عظیمی شده اند و روح شهید سلیمانی حاکم بر این پیروزی‌ها و این تازه آغاز کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی