English

بادامچیان:

مردم در انتخابات مجلس مراقب توطئه‌ ها و وعده‌های دروغین باشند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم در انتخابات مجلس یازدهم مراقب توطئه‌ها، فریبکاری‌ها، وعده‌های دروغین و ادعاهای کاذب طرفداری از حقوق مردم باشند.

مردم در انتخابات مجلس مراقب توطئه‌ ها و وعده‌های دروغین باشند

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان متمایل به غرب یا تحت تأثیر تفکر لیبرالی و سازگار در برابر سلطه گران جهانی موجب چالش ها و کارشکنی در پیشرفت و رفاه ملت عزیز ما شده و به همین علت مورد حمایت سران استکبار و صهیونیسم بوده و هست.

وی تأکید کرد: آنها همواره به نام حقوق مردم و آزادی ها با سخنان فریبنده و وعده های بیشمار به صحنه آمده اند ولی جز ناکارآمدی، بازشدن زمینه برای حقوق نجومی ها و اختلاس ها و گرانی و تورم کاری نکرده اند و زمانی مردم چهره واقعی آنها را شناخته اند که دچار فتنه شبکه های حمایت شده استکبار و صهیونیسم شده اند و آنگاه با حضور در صحنه به شرارت‌ها پایان داده اند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از مردم خواست با همین هوشیاری و اراده و عزم در انتخابات مجلس یازدهم مراقب توطئه‌ها، فریبکاری‌ها، وعده‌های دروغین و ادعاهای کاذب طرفداری از حقوق مردم باشند و برای حل مشکلات، ناامید کردن دشمنان اسلام و ملت ایران و پیشرفت و رفاه کامل، مجلسی را با انتخاب نمایندگان پاک و کارآمد و متعهد و مشکل شناس ایجاد کنند تا کشور و ملت از این نارضایتی ها نجات یابد.

وی با استقبال از طرح شفافیت منابع مالی نمایندگان مجلس و هزینه‌های غیرمتعارف انتخاباتی گفت: در سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب در بند ۴ ابلاغیه سیاست‌های کلی انتخابات دقت در منابع مالی نمایندگان را خواستار شدند.

بادامچیان تأکید کرد: نماینده‌ای که با پول قطب‌های ثروت و ریخت و پاش و هزینه‌های میلیاردی به مجلس بیاید، قطعاً برای جبران هزینه ها به طور میلیاردی کار می‌کند و دچار زد و بندهای مفسده‌ای می‌شود.

وی از شورای نگهبان خواست در این مورد بیش از گذشته به هزینه های غیرطبیعی نامزدها توجه و از آن جلوگیری نماید.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به بررسی بودجه سال ۹۹ در مجلس تصریح کرد: این بودجه نیز چاره‌ساز مشکلات بودجه‌ای کشور نخواهد بود؛ مگر آنکه نمایندگان مجلس در آن تغییرات اساسی بدهند.

وی تاکید کرد: چاپ اوراق بهادار بدون برنامه، برداشت از صندوق ذخیره ارزی یا صندوق توسعه آسیب آور است. نشر اسکناس بی‌پشتوانه، قدرت پول ملی و توان خرید مردم را کاهش می‌دهد. سیاست غلط و مشکل‌زای دریافت مالیات و درآمدهای کشور است که این دولت را دچار این همه نارضایتی کرده است.

بادامچیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع ستاد بزرگداشت شهدای استان هرمزگان با مسئلت علو درجات برای همه شهدا و این شهدای عزیز اظهار داشت: خط جهاد و شهادت است که این انقلاب را ایجاد کرده و به این نقطه اوج و اقتدار رسانده که استکبار امروز با همه قوا و هزینه های میلیاردی می کوشد این خط جهاد و شهادت و نهادهای انقلاب را از بین ببرد یا کمرنگ کند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: مطمئن هستیم ملت ما به ویژه نسل های جوان امروز و آینده پاسداران خط اصیل ولایت و جهاد و شهادت می باشند تا به حاکمیت عدل و قسط و رفاه همه مردم جهان و ملت ایران جامه عمل بپوشانند.

وی در ادامه رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین را دستاوردی مهم دانست و افزود: این رزمایش پیام های شفافی دارد؛ از جمله قدرت دریایی ایران، ایجاد بلوک نظامی قدرتمند سه کشور مقتدر، پیام به آمریکا که دوران سلطه گری آن درحال پایان است و پیام اطمینان به ملت ها و دولت های منطقه به جمهوری اسلامی ایران و به قدرت های منطقه ای که دیگر نیازی به استعمارگران غربی در منطقه نیست.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سئوالی درمورد آینده اتحادیه اروپا پس از خروج انگلیس و نیز بحران فروپاشی فرانسه و نیز تحریم آلمان توسط آمریکا در اعتراض به پروژه «نورداستریم ۲» تأکید کرد: وضع اتحادیه اروپا هیچگاه به اندازه امروز وخیم نبوده است. فرانسوی ها از یک طرف گرفتار جنبش جلیقه زدها هستند و از طرفی دوهفته ای است گرفتار اعتصاب و اعتراضات مردمی به بهانه قانون بازنشستگی می باشند. کشور آنها دو هفته است در آشوب و تعطیلی دست و پا می زند. انگلیسی ها هم پس از تعیین تکلیف خروج از اتحادیه اروپا اکنون بر سر دوراهی خروج سخت و نرم ایستاده اند. نمی دانند از کدام مسیر بروند. از هر مسیری بروند آسیب جدی به اتحادیه اروپاست.

وی افزود: آلمان که تا دیروز حامی سرسخت تحریم های آمریکا علیه ایران بود، اکنون گرفتار تحریمی شده که قرار است طعم تلخ آن را بچشد. آمریکایی ها به آلمان ها گفته اند شما به چه حقی در پروژه نورداستریم۲ با روس ها مشارکت کرده اید؟ لذا اسامی افراد و همه شرکت هایی که در این پروژه مشارکت کرده اند مورد تحریم قرار داده و آن شرکت ها نیز جازده و کنار کشیده اند. یک طرف این پروژه اتحادیه اروپاست. حالا باید انتخاب کنند در برابر آمریکایی ها کرنش کنند یا بایستند؟ در هر دو صورت این وضعیت به وخامت اوضاع در اروپا می افزاید. اروپایی ها باید فکری برای زیاده طلبی های آمریکا بکنند.

بادامچیان در سالگرد درگذشت مرحوم پرورش با بزرگداشت یاد آن مرحوم اظهار داشت: استاد سیداکبر پرورش قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در زمان مرحوم عسگراولادی بود و بیش از دو دهه در این سمت در پیشبرد اهداف حزب تمام تلاش خود را به کار برد. او یک مجاهد فی سبیل الله، یک عارف به تمام معنا و یک مفسر قرآن بود.

وی افزود: آموزش های مرحوم پرورش در حزب در تعمیق یافته های کادرهای حزب، فوق العاده مؤثر بود. او فردی به وسعت دریا بود. مجاهدت های انقلابی او قبل از پیروزی انقلاب بویژه در اجتماعات عظیم مردمی در سال های ۵۶ و ۵۷ در اصفهان زبانزد خاص و عام بود. نمایندگی مجلس، تصدی پست های وزارت و وکالت هیچ تأثیری در خلق و خوی او نداشت و هرچه بالاتر می رفت، متواضع تر، خادم تر و متعهدتر نسبت به مطالبات مردم بود. خداوند به او و مرادش امام خمینی (ره) بهترین پاداش ها را عنایت فرماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه