English

نبوی در نشست خبری:

قالیباف نفر اول تهران خواهد بود/ اصلاح طلبان بخاطر روی کار آمدن روحانی از مردم عذرخواهی کنند

دبیر کل حزب همت گفت: اصلاح طلبان بخاطر آوردن آقای روحانی از مردم عذرخواهی کنند.

قالیباف نفر اول تهران خواهد بود/ اصلاح طلبان بخاطر روی کار آمدن روحانی از مردم عذرخواهی کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سید احمد نبوی دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) در نشست خبری که صبح امروز در دفتر حزب برگزار شد، اظهار داشت:  اصلاح طلبان باید از آوردن آقای روحانی عذر خواهی کنید چرا که در تمام این بی تدبیری ها شریک هستند. 

وی ادامه داد: ٢٥درصد مردم تهران در انتخابات شرکت خواهند کرد و آقای قالیباف با ٦٠٠هزار رای نفر اول تهران خواهد شد.  

دبیرکل حزب همت افزود: مردم برای اینکه تحولاتی در زندگیشان رخ دهد نیاز به شفافیت دارند. 

نبوی افزود: اصولگرایان راهی ندارند جز اینکه از آوردن احمدی نژاد عذر خواهی کنند چرا که در این میان 800 میلیارد دلار پول نابود شده است.

وی با بیان اینکه مردم تهران با اصلاح طلبان قهر هستند و تنها 25 درصد در انتخابات شرکت خواهند کرد، ادامه داد: اصلاح طلبان تمام تخم مرغ ها این کشور را در ثبت برجام گذاشته اند لذا در این بی تدبیری شریک هستند و باید از مردم عذرخواهی کنند.

دبیرکل حزب همت با اشاره به بحث شفافیت و پاسخگویی مسوولان، گفت: مردم ما با حضور در مراسم تشیع سردار سلیمانی نشان دادند پای این نظام هستند اما در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدیم که دیوار شفافیت بر دور تمام مسوولین کشیده شده است.بنابراین برای ایجاد همدلی و تحول در کشور نیازمند شفافیت و پاسخگویی مسوولان هستیم.

نبوی با طرح این سوال که چرا در بستن لیست ها جوانگرایی اتفاق نمی افتد، اظهار کرد: جریان های سیاسی نوچه های خود را وارد عرصه سیاست می کنند و اسمش را جوان گرایی می گذارند در حالی که آنها کیف کشی بیش نیستند.

دبیر کل حزب همت با بیان اینکه در تلاشیم تا با نگاه به رهبری، مردم و اخلاق بتوانیم تغییرات جدی در کشور ایجاد کنیم، گفت: دهه شصتی ها تنها راه نجات کشور است و آخرین نسلی هستند که می توانند آشتی بین دهه 70 و 80 را با دهه 30 و 40 ایجاد کنند. 

نبوی با بیان اینکه در مدیریت شهر تهران مشکلاتی وجود دارد، تصریح کرد:  70 پیشنهاد حزب را برای 4 شهردار ارسال کرده ایم که متاسفانه هیچ کدام از آنها حتی پیگیری نکرده اند.

وی با تشریح گفتمان های حزب متبوع خود گفت: اولین گفتمان حزب همت اجتناب از تکرار ناکامی های دو جریان غالب سیاسی کشور است ، چرا  باید برای نماینده ای که دزدی می کند سکوت کنیم و آنرا از جریان خود اخراج نکنیم.

نبوی گفت: دومین موضوع پرداختن به دو مساله پاشنه آشیل کشور یعنی فساد و بیکاری است، در تلاشیم تا در مجلس آینده با این دو موضوع مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه گفتمان بعدی ما تکیه بر اقتصاد قانون اساسی است، گفت: راه اقتصاد ما در قانون اساسی نوشته شده است.

دبیرکل حزب همت افزود: گفتمان دیگر ما تلاش در راستای توسعه پایدار زیست محیطی و حفاظت از منابع طبیعی برای نسل هایی آینده است.

وی افزود: آخرین گفتمان ما آموزش و باز آموزی دائمی همدلان همت با هدف تربیت سفیران و مربیان مردمی در راستای روحیه مطالبه گری در کشور است که همان دولت در سایه است.

نبوی با اشاره به حضور جوانان در حزب متبوع خود،  گفت: اولین حزبی هستیم که 65 درصد از اعضای شورای مرکزی ما را دهه شصتی ها و هفتادی ها تشکیل می دهند.

نبوی در پاسخ به موج در مورد اینکه چرا عده ای که خودشان با نظامت انتخابات فعلی روی کار آمده اند در آستانه انتخابات اقدام به سیاه نمایی کرده اند، گفت: رئیس جمهور خیلی خسته شده و بسیار تحت فشار است لذا با این فرافکنی ها می خواهد به آرامش برسد.

دبیر کل حزب همت از برگزاری کنگره حزب همت خبر داد و افزود: دوشنبه 28 بهمن ماه کنگره 7 هزارنفری را در ورزشگاه هفت تیر برگزار و کاندیداهای خود را معرفی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی