English

مصباحی مقدم در گفتگو با موج:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی ادامه راه سردار سلیمانی/ اصلاح امور نیازمند حضور منسجم مردم در صحنه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: مردم همواره نشان داده اند که با حضور در برهه های حساس شر دشمن را از سر کشور دور می‌کنند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن یعنی ادامه راه سردار سلیمانی/ اصلاح امور نیازمند حضور منسجم مردم در صحنه است

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آن هم پس از شهادت سپهبد سلیمانی حکایت از ادامه راه این سردار دلها،  وفاداری به امام،  بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادامه راه شهیدان دارد.

وی ادامه داد:حضور مردم در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیحکایت از روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر این راهپیمایی همانند راهپیمایی های گذشته  باشکوه تر برگزار شود موجب ایجاد شور و اشتیاق مردم برای انتخابات هم خواهد شد.

مصباحی مقدم گفت: اکنون برخورد با دشمنان نظام به نقطه اوج خود رسیده است و مردم همواره نشان داده اند که با حضور در برهه های حساس شر دشمن را از سر کشور دور می‌کنند.

وی تصریح کرد: امنیت و اصلاح امور در کشور تنها به حضور منسجم مردم در صحنه نیاز دارد چرا که آنها از ابتدا پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را ساختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه