English

نقوی حسینی در گفتگو با موج:

مذاکره با آمریکا تصور باطلی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر کسی دلخوش باشد که دو طرف، پای میز مذاکره می‌نشینند و آشتی می‌کنند تصور باطلی است.

 مذاکره با آمریکا تصور باطلی است

محمد حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اظهارات ظریف در مصاحبه با نشریه اشپیگل آلمان، اظهار کرد: موفقیت‌هایی که ایران در منطقه به دست آورده ماحصل مقاومتی است که ملت ایران برگزیده‌اند، لذا پس از این هم مسیر ⁧مقاومت⁩ ادامه خواهد یافت و به هیچ عنوان با دولتمردان آمریکا ⁧مذاکره⁩ نخواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها خلاف قوانین بین‌المللی از برجام خارج شدند و به تعهدات خود عمل نکردند، حتی اروپا هم به تعهدات خود پس از مذاکرات برجام عمل نکرد، بنابراین حتی با وجود کشور میانجی هیچ راهی برای مذاکره با آمریکایی‌ها وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه  با توجه به تحریم‌های ظالمانه و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در برجام، هیچ نوع گفتگو، مذاکره و نشست با آنان در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران نیست،  افزود: اگر کسی دلخوش باشد که دو طرف، پای میز مذاکره می‌نشینند و آشتی می‌کنند تصور باطلی است.

نقوی حسینی افزود: حرف دولت به‌عنوان منتخب مردم این بود که گره مشکلات کشور در عرصه بین‌المللی است و ماهیت آن سیاسی است؛ درحالی که رهبر انقلاب بار‌ها گفتند که ریشه مشکل، داخلی است و ماهیت اقتصادی دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه