English

علیرضا کاظمی:

ایام الله دهه مبارکه فجر فرصت انسجام و وحدت است

مسئول کـارگروه دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه مبارکه فجر فرصت انسجام و وحدت و تذکر و یادآوری نسبت به وظایف سنگینی است که بر عهده داریم.

ایام الله دهه مبارکه فجر فرصت انسجام و وحدت است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا کاظمی مدیرکارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر در نشست خبری که امروز سه شنبه (۸ بهمن ماه) در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، به تشریح برنامه‌های این کارگروه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

او در این مراسم خاطرنشان کرد: امسال در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه گام هستیم، امسال این مراسم به واسطه حوادث پیش آمده نظیر شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اهمیت زیادی دارد.

کاظمی با اشاره به برنامه های کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر افزود: برنامه‌های امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شده تدارک دیده شده است.

مسئول کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر تشریح کرد: دهه فجر امسال را در شرایطی پیش رو داریم که یوم الله بزرگی مثل شهادت سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین انسان‌های عالم هم در همین روز خواهد بود. چندی پیش هم به دنبال این امر شاهد  حماسه بی نظیری بودیم که مردم در تشیع شهدای مقاومت و درهم کوبیدن عین الاسد توسط سپاه پاسداران آفریدند. این حماسه بی شک در تاریخ ثبت خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین تلاقی چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حساسیت ایام الله دهه مبارک فجر امسال را دو چندان خواهد کرد.

مسئول کـارگروه دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ایام الله دهه مبارکه فجر فرصت انسجام و وحدت و تذکر و یادآوری نسبت به وظایف سنگینی است که بر عهده داریم. همچنین بصیرت و آگاهی دانش آموزان با سر دادن شعار‌های اصیل انقلاب مثل مبارزه با استکبار، توسعه مفاهیم دینی، ایجاد امید و نشاط بین دانش آموزان بوجود خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی