English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر با رویکرد تحقق گام دوم انقلاب/ بنر تبلیغاتی در راهپیمایی ممنوع است

عباس سروری در شورای اداری شهرستان کرمانشاه گفت: امسال 22 کارگروه تخصصی ویژه دهه فجر، با رویکرد برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت می کنند.

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر با رویکرد تحقق گام دوم انقلاب/ بنر تبلیغاتی در راهپیمایی ممنوع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت مردمی برگزار کردن جشن‌های دهه فجر، ابراز داشت: دستگاه ها و ادرات استان باید برای مردمی برگزار کردن جشن های دهه فجر تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر توجه و مشارکت مناطق حاشیه ای کرمانشاه در جشن های دهه فجر، خاطرنشان ساخت: در بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان سرمایه گران‌بهای انقلاب برای ترسیم آینده نظام، مردم از هر قشر و گروهی در اولویت اهداف توسعه کشور به شمار می روند.

سروری آغاز دهه فجر و جشن ها و برنامه های با شکوه این ایام را مقدمه ای برای حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت:  عمده برنامه‌های دهه فجر باید برای امیدبخشی به مردم محلات حاشیه‌ای در این مناطق و محلات برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: استفاده از بنرها و پلاکاردهای حاوی نام ادارات و یا مدارس در راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت دهه فجر ممنوع است و راهپیمایان فقط مجاز به استفاده از دست‌نوشته‌ها هستند و باید دست‌نوشته‌ها حاوی مفاهیم مرتبط با ارزش‌ها، ایثار و شهادت باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی