English

امام جمعه موقت یاسوج:

مسوولان از اشرافی‌گری پرهیز کنند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسوولان از اشرافی‌گری بپرهیزند و وظایف‌شان را نسبت به مردم انجام دهند.

مسوولان از اشرافی‌گری پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مقایسه کشور و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست، قبل از انقلاب اسلامی وضعیت کشورمان به لحاظ عمرانی، جاده‌ها، بهداشت و سلامت و علمی و از هر لحاظ دیگر مطلوب نبود و استان کهگیلویه و بویراحمد که از همه محروم‌تر و در وضعیت بسیار بدی قرار داشت.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه افزود: الان کشور ایران اسلامی از تمام جهت پیشرفت و جهش خوبی داشته که به برکت حمایت‌های نظام و مسؤولان بوده است.

وی با بیان اینکه همه ماها باید قدردان برکات نظام و انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: دشمنی‌های امریکا و غربی‌ها و صهیونیست‌ها با ما به دلیل همه این پیشرفت‌ها بوده و اگر پیشرفتی نداشتیم آن‌ها دشمنی نمی‌کردند.

موسوی‌اعظم افزود: مسوولان وظایفی در مقابل مردم بر عهده دارند و آنان باید همانند مردم زندگی ساده داشته باشند و از اشرافی‌گری بپرهیزند.

امام جمعه موقت یاسوج انقلاب اسلامی را بر پایه ارزش‌های دینی دانست و افزود: باید همه عامل به این ارزش‌ها باشیم و مسوولان در این راه وظایف سنگین‌تری دارند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد در 22 بهمن امسال نیز حضور متفاوت‌تری از خودشان نشان خواهند داد و مردم همیشه پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه