English

ساجدی در گفتگو با موج:

آمریکایی ها در شوک حمله با ایران قرار دارند/ آمریکا وارد جنگ نظامی با ایران نخواهد شد

کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی قدرت موشکی با بُرد ۲ هزار کیلومتری دارد و نه تنها به لحاظ اراده سیاسی که به لحاظ فنی هم توانایی زدن هر نقطه‌ای را که بخواهد دارد.

آمریکایی ها در شوک حمله با ایران قرار دارند/ آمریکا وارد جنگ نظامی با ایران نخواهد شد

محمد ساجدی کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی آمریکایی‌ها در عراق، اظهار داشت: شلیک موشک سپاه پاسداران به پایگاه نظامی عین الاسد حامل 3 پیام است، یکی اینکه فاصله کرمانشاه که موشک‌های ایران از آنجا شلیک شده، تا پایگاه عین‌الاسد ۱۲۰۰ کیلومتر است و این یعنی وقتی موشکی توانایی انهدام مواضع دشمن را در این فاصله جغرافیایی دارد پس به راحتی می‌تواند موانع فرضی در سرزمین‌های اشغالی را هم بزند چرا که فاصله تا آنجا هم همین حدود هست .

وی با اشاره به وجود 13 پایگاه نظامی آمریکا در عراق، ادامه داد:  پیام دیگر این حمله دور بودن این پایگاه نسبت به پایگاه های دیگر در عراق است که مورد هدف قرار دادن آن نشاندهنده این است که بقیه پایگاه ها نیز در تیر رس ایران قرار دارند.

 کارشناس سیاست خارجی گفت: پیام عملیات «شهید سلیمانی» که با رمز مقدس یازهرا (س) و برای خونخواهی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  انجام شد و با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را درهم کوبیدند، این است که جمهوری اسلامی قدرت موشکی با بُرد ۲ هزار کیلومتری دارد و نه تنها به لحاظ اراده سیاسی که به لحاظ فنی هم توانایی زدن هر نقطه‌ای را که بخواهد دارد.

ساجدی با بیان اینکه آمریکایی ها پس از حمله ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در یک شوک به سر می برند، گفت: بعید میدانم که ایالات متحده وارد جنگ نظامی با ایران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه