English

بازتاب حملات موشکی ایران علیه پایگاه های آمریکایی در عراق

حملات موشکی صبح امروز ایران(چهارشنبه 18 دی ماه)، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین الملل داشته است که به گوشه ای از آن ها اشاره می شود.

بازتاب حملات موشکی ایران علیه پایگاه های آمریکایی در عراق

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، حملات موشکی انتقام جویانه ایران به دو پایگاه آمریکایی در عراق، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی به همراه داشته است که در ادامه به گوشه ای از آن ها اشاره می شود:

رویترز: ایران در انتقام از ترور سردار سیمانی به دو پایگاه آمریکایی در عراق حمله کرد

اوایل روز چهارشنبه(18 دی ماه)، ایران در واکنش به اقدام تروریستی نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی ، به دو پایگاه آمریکایی در عراق حمله موشکی کرد. ایران اعلام کرده 15 موشک به سمت پایگاه های آمریکایی در عراق شلیک کرده است. این حمله در ساعت 1:30 بامداد به وقت محلی انجام شده است. دونالد ترامپ در واکنش به این حمله گفته است همه چیز خوب است و آمریکا در حال ارزیابی خسارات و تلفات این حمله است.

خبرگزاری آناتولی: ایران در حمله ای تلافی جویانه، پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق را هدف قرار داد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله ای تلافی جویانه که به خونخواهی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انجام شده گفته است: با چند موشک به دو پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق حمله کرده است. سپاه پاسداران این حمله را فقط شروعی بر سلسله اقدامات تلافی جویانه این نهاد به خونخواهی شهادت سردار سلیمانی توصیف کرده است. برخی منابع خبری در ایران از کشته شدن دست کم 80 آمریکایی در حملات موشکی ایران خبر داده اند.

راشاتودی: ایران پس از حمله موشکی به دو پایگاه آمریکایی، آمریکا را به پاسخ های دردناک تر تهدید کرد

صبح روز چهارشنبه، ایران با چندین موشک دو پایگاه آمریکایی در عراق را هدف قرار داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای گفته است: هرگونه اقدام بعدی آمریکا پس از این حمله، با واکنش کوبنده و دردناک این نهاد مواجه خواهد شد. سپاه پاسداران، رژیم صهیونیستی را جدا از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی ندانسته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه