English

الله کرم در گفتگو با موج:

آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی دومین اشتباه مهلک خود را در هفته اخیر انجام دادند

دبیر کل سابق انصار حزب الله گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان را مقصر مستیقیم سردار سلیمانی میدانیم لذا این جنایات آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

 آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی دومین اشتباه مهلک خود را در هفته اخیر انجام دادند

حسین الله اکرم دبیر کل سابق انصار حزب الله در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اقدامات وحشیانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، اظهار داشت: برخی فکر میکنند سردار سلیمانی متعلق به ایران است در حالی که خبرهای متعددی از عزاداری کشورهای دیگر از جمله عراق، پاکستان،افغانستان، لبنان، بحرین و سوریه می رسد لذا نشاندهنده این است که ارتش جهانی اسلام خود را عزادار می داند و این عزادارای را پایه ای برای گرفتن انتقام این شهید بزرگوار می داند.

وی ادامه داد: اوج تلاش های سردار سلیمانی در برکناری و شکست داعش و به پایان رساندن ظلم داعش به کردها در منطقه بود.

الله کردم با بیان اینکه خون خواهی قاسم سلیمانی توسط گروه های مختلفی در منطقه انجام خواهد شد، افزود: آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی دومین اشتباه مهلک خود را درهفته اخیر انجام دادند لذا این اقدام آنها موجب عدم حضورشان در منطقه خواهد شد.

دبیر کل سابق انصار حزب الله افزود: امروز با شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس منجر به خروج آمریکایی ها از کل منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: خون خواهی سردار سلیمانی قطعا برکناری ترامپ و سقوط رژیم منهوسصهیونیستی منجر خواهد شد لذا اینها یک شعار نیست و به واقعیت خواهد پیوست.

الله گرم خاطر نشان کرد: هرجایی که شیعیان امیرالمونین حضور دارند سردار سلیمانی ها در آنجا حضور خواهند داشت.

دبیر کل سابق انصار حزب الله در پایان گفت: ما به طور مستقیم آمریکا و ترامپ، عربستان و بن سلمان  و اسراییل و نتانیاهو را  مقصر مستقیم شهادت سردار سلیمانی میدانیم لذا این جنایت را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه