English

امینی در گفتگو با موج:

آمریکا در معادلات امنیتی و نظامی خود سردار سلیمانی را بعنوان سد بزرگ میدانست

فعال سیاسی اصولگرا گفت: قاسم سلیمانی شهید شد اما مجاهدین نظامی ما قاسم سلیمانی های دیگری دارند که همواره در زمان خودشان بروز می کنند.

آمریکا در معادلات امنیتی و نظامی خود سردار سلیمانی را بعنوان سد بزرگ میدانست

محمود رضا امینی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با موج، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی دنیای اسلام ، دنیای مقاومت و همه مبارزانی که کوله بار مبارزه را بر دوش بسته اند را به غم نشاند.

وی  با بیان اینکه سردار سلیمانی هیچگاه در طول  عمر خود پس از انقلاب اسلامی  لباس رزم را از تن به در نکرد، ادامه داد: سردار سلیمانی تنها مجاهد مبارزی بود که همواره آثار و برکات خود را  به همه نشان داد و توانست آثار خود را در  ایران در مقابله با جنگ با عراق ، در سوریه  و عراق برای سرکوب داعش و ساختارمند کردن حشدالشعبی و در مقاومت فلسطین و لبنان و حتی در یمن نشان دهد.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: قاسم سلیمانی کسی بود که آمریکا در معادلات امنیتی و نظامی خود همواره او را بعنوان سد بزرگ میدانست.

امینی افزود: حضور سردار سلیمانی در منطقه لرزه به اندام اسراییل انداخته بود .

وی با بیان اینکه حکومت های عراق و سوریه نسبت به تفکر او فکر می کردند، تصریح کرد: سیاستمداران دنیا امثال پوتین او را بعنوان یک سردار رشید و توانا به لحاظ برنامه ریزی می دانستند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: همین بس که ترامپ مسوولیت ترور اورا به عهده می گیرد و میخواهد بگوید این اتفاق بزرگ را می پذیرد.

امینی افزود: قاسم سلیمانی شهید شد اما مجاهدین نظامی ما قاسم سلیمانی های دیگری دارند که همواره در زمان خودشان بروز می کنند.

وی ضمن عرض تسلیت این مصیبت به مقام معظم رهبری و  همه امت ایران و جبهه مقاومت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت:  امیدوارم بتوانیم اهداف و تفکر قاسم سلیمانی را در مبارزه با استکبار داشته باشیم.

امینی گفت: سردار سلیمانی  یک شخصیت بین المللی و سیاسی و هماهنگ کننده فراینده های سیاسی امنیتی نیروهای مقاومت بود که در جهان بر همگان شناخته شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه