English

امیر نصیرزاده:

نیروی هوایی هیچ‌ گونه هراسی از تهدیدها ندارد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی به طور ۲۴ ساعت بیدار و هوشیار است و هیچ‌گونه هراسی از تهدیدها ندارد.

نیروی هوایی هیچ‌ گونه هراسی از تهدیدها ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهید خلبان محمدرضا رحمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید رحمانی یکی از بهترین نیروهای ما هم از لحاظ تخصص و هم از لحاظ تعهد بود.

وی‌ با بیان اینکه شهید رحمانی یک استاد خلبان و حافظ ۱۰ جزء قرآن بود و در اخلاق یکی از بهترین‌ها و در تخصص یکی از متبحرترین خلبانان نیروی هوایی ارتش بود، عنوان کرد: شهید رحمانی پروازهای تست نیروی‌هوایی ارتش را انجام می‌داد و سرانجام در یکی از همین پروازهای تست هواپیمای میگ ۲۹ به شهادت رسید.

فرمانده نهاجا ادامه داد: وجود ریسک در پروازها یک امر معمول است و مردم بدانند روزهایی که در منازل‌ خود در رفاه و آسایش و امنیت زندگی می‌کنند، خلبانانی مثل رحمانی در روز صدها سورتی پرواز انجام می‌دهند تا امنیت کشور را تامین کنند و در این راه اگر فدا شوند افتخار می‌کنند به اینکه حفاظت از مرزهای کشور را بر عهده داشته‌اند.

امیر نصیرزاده در پایان با بیان اینکه نیروی هوایی در آمادگی کامل به سر می‌برد و شبانه‌ روز پروازهای ماموریتی و عملیاتی را انجام می‌دهد و از مرزهای هوایی حراست می‌کند، گفت: نیروی هوایی به طور ۲۴ ساعت بیدار و هوشیار است و هیچ‌گونه هراسی از تهدیدها ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه