English

امیر نصیرزاده:

تحریم‌ های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می‌ برد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بدانند که تحریم‌های ظالمانه هیچ مانعی در مسیر پیشرفت ما ایجاد نخواهد کرد و در واقع حرکت ما را در مسیر پیشرفت تسریع می‌بخشد.

تحریم‌ های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می‌ برد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های متعددی که در صنعت هوایی صورت گرفته است، اظهار کرد: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی آغاز کرده‌ایم که ساخت جنگنده کوثر و جت آموزشی یاسین نمونه‌هایی از این پیشرفت‌ ها محسوب می‌شود.

وی افزود: قطعاً در آینده شاهد موفقیت‌هایی بزرگتر خواهیم بود؛ چراکه راه برای ما باز شده است و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت و تعالی در حوزه فناوری هوایی برای ما وجود ندارد و این حرکت رو به جلو به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه «تحریم‌ های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می‌ برد»، گفت: دشمنان بدانند که تحریم‌های ظالمانه هیچ مانعی در مسیر پیشرفت ما ایجاد نخواهد کرد و در واقع حرکت ما را در مسیر پیشرفت تسریع می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه «خلبانان و کارشناسان ما با همکاری کارشناسان فنی صنعت هوایی در ساخت هواپیمای یاسین تلاش کردند»، افزود: بحمدالله این جت آموزشی با موفقیت پرواز آزمایشی را انجام داد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک خط تولید آن کار خود را آغاز می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه