English

لطفی در نشست مطبوعاتی:

حماسه ٩دی اثبات کننده کارآمدی نظام در عبور از فتنه هاست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حماسه نهم دی عامل شکست فتنه ها در سال ٨٨ شد.

حماسه ٩دی اثبات کننده کارآمدی نظام در عبور از فتنه هاست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری بزرگداشت یوم الله نهم دی اظهار داشت: بزرگداشت حماسه ٩دی به معنای واقعی کلمه نمایش انسجام ایران اسلامی حول محور ولایت مداری است.

وی ادامه داد: در سال ٨٨ آنچه مبنای فتنه شد یک ادعای واهی مبنی بر تقلب در انتخابات بود.

لطفی با بیان اینکه حماسه 9 دی حماسه ای ماندگار که بسیاری از واژه ها در آن نهفته است، افزود: از امسال از ۹ تا ۱۹ دی ماه به صورت کشوری دهه «بصیرت» را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به شعار حماسه نهم دی ٩٨، گفت: شعار امسال تحت عنوان محضر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه ها است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری که همه ساله ۱۹ دی برگزار می‌شد، امسال ۱۸ دی برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:نهم دی مظهر بصیرت ، دیانت و الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و غدیر است، روز خروش اتحادی و انقلابی مردم شریف ایران اسلامی و غلبه جنود انسانی بر جنود شیطانی است.

وی با بیان اینکه نهم دی اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل ولایت فقیه در عبور از فتنه ها و بحران هاست.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: حماسه نهم دی عامل شکست فتنه ای شد که هدف غایی آن براندازی نظام دینی بود که می توانست برای کشور بسیاری از چالش ها و جنگ داخلی را در پی داشته باشد لذا با بصیرت مردم و تبعیت آنها از مقام معظم رهبری و همچنین با خلق حماسه، این فتنه به سرانجام نرسید.

لطفی با بیان اینکه  اگر در سال ۸۸ دشمن از یک عمل غیر واقعی استفاده کرد، در سال ۹۸ مردم با یک واقعیت مواجه بودند، افزود: مردم ظرف ۴۸ ساعت با یک پیام از رهبر انقلاب، صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

وی با اشاره به تصمیم دولت در افزایش حامل های انرژی گفت: متاسفانه شاهد یک بی تدبیری در افزایش نرخ بنزین بودیم که منجر به به وجود آمدن حوادثی در آبان ماه گردید .

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حماسه نهم دی به عنوان روشنگری و بصیرت افزایی برای آینده است، تصریح کرد: بزرگداشت نهم دی صرفا بزرگداشت سال ۸۸ نخواهد بود  بلکه بعنوان یک چراغ نشاندهنده مسیر است به خصوص در شرایط کنونی کشور که در آستانه انتخابات مجلس نیز قرار داریم.

لطفی با بیان اینکه ستاد‌های بزرگداشت از دو ماه قبل در استان ها تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مذاکراتی را با سازمان‌های مردمی برای با شکوه کردن این مراسم در شهرستان ها داشتیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تا نظام، نظام دینی است دشمنی دشمن هم پایان نخواهد یافت پس باید از گذشته خود درس بگیریم.

لطفی افزود: وقتی بزرگداشت نهم دی مطرح می‌شود، با دو نگاه مواجه می‌شویم، عده ای معتقدند از منظر تبیین باید به این موضوع نگاه کرد و از فعالیت‌های میدانی و شعاری بپرهیزیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: وقتی اولین بار اعلام کردیم که بزرگداشت نهم دی در مصلی برگزار می‌شود دوستان زیادی معترض بودند و می گفتند که این بزرگداشت در حد همایش و گرد همایی کفایت می‌کند، اما بعد از بررسی‌ها و رفع مشکلات توانستیم سال گذشته اولین بزرگداشت میدانی این مراسم را برگزار کنیم و به این نتیجه رسیدیم که تلفیقی از فعالیت میدانی و تبیین را داشته باشیم .

وی ادامه داد: آنچه توانستیم از فرمایشات مقام معظم رهبری الهام  بگیریم این است که ایام الله نهم تا نوزدهم دی ماه هر سال دهه بصیرت نامگذاری شود و با مراسم ملی این ایام را شروع کنیم و به مدت ده روز به فعالیت خود ادامه دهیم و حسن ختام آن را فرمایشات رهبری در دیدار با مردم در روز نوزدهم دی ماه قرار دهیم؛ با این نگاه تبیین و کار میدانی کار خود را تعریف کردیم و قرار است در کل کشور همزمان مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی در قالب تجمعات پرشور و راهپیمایی‌های حماسی برگزار شود.

لطفی به جزئیات برگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود:  این مراسم در تهران ساعت ۱۴ نهم دی در میدان امام حسین (ع) با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام حاجی صادقی برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همچنین ستاد‌های استانی ما از شخصیت‌های مطرح کشوری و لشکری برای حضور در این مراسم حضور خواهند داشت ، گفت:  آیت الله مصباح در قم، آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در بوشهر، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در کرمان، سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در کرمانشاه، ضرغامی رییس اسبق سازمان صدا و سیما در تبریز، مصلحی وزیر سابق اطلاعات در زاهدان، مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اردبیل، دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان در رشت، حاجی بابایی نماینده مجلس در سنندج سخنرانی خواهند داشت.

لطفی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در یوم الله 9 دی ، خاطرنشان کرد: در بحث تبیین در رده‌های گوناگون مجموعه‌ای از هم افزایی هاست که ان شاءالله بیش از ۱۰ هزار نشست عقیدتی سیاسی برای بیان دستاورد‌های این حماسه در کشور برگزار خواهد شد، همچنین تولید و انتشار محتوای فضای مجازی با حضور بیش از ۴۵۰۰ وبلاگ، مسابقات وبلاگ نویسی با موضوع بصیرت و ولایت، زنگ بصیرت در مدارس، همایشی در استان گلستان با حضور علما و بزرگان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه