English

سید محمد جواد ابطحی:

باید با مردم صادقانه صحبت کنیم

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر درمجلس شورای اسلامی گفت: بی توجهی مدیران و برآورده نشدن خواسته های مردم باعث نارضایتی است وباید با مردم صادقانه صحبت کنیم.

باید با مردم صادقانه صحبت کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد جواد ابطحی در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر گفت: در مجموعه دستگاه قضا به انسانهای مومن و شجاع نیاز داریم.

وی تصریح کرد: در قوه قضاییه مسئولان مربوطه اگر کج دارو مریض رفتار کنند کاری از پیش نمی برند و در حال حاضر قوه قضاییه کم کاری دست گاه های دیگر از جمله قوه مقننه را جبران می کند.

محمد جواد ابطحی افزود: مباحثی که راجع به حاکمیت بروکراسی که در کل کشور است و به شفافیت احتیاج داریم  الکترونیک شدن روند کار را تسریع بخشیده است ولی شفافیت مالی لازم و ضروری است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت:برخی اهمیت قوه قضا را هنوز درک نکرده اند که در این دستگاه ما به تکریم ارباب رجوع و جلب مشارکت مردم و حاکمیت رابطه بر ضابطه نیازمندیم.

وی با بیان اینکه فساد ستیزی شامل فساد اداری، اخلاقی، اداری و فرهنگی است، افزود: هر چند الکترونیک شدن اقدامات تا حدود زیادی به شفافیت در ادارات کمک کرده اما جلب مشارکت مردم و حاکمیت قانون و ارجحیت ضابطه بر رابطه باید در ادارات اجرا شود.

محمد جواد ابطحی با بیان اینکه نارضایتی مردم یک شبه ایجاد نشده است، تصریح کرد: همه نارضایتی ها از جایی شروع می شود و همه برخوردهای نامناسب و بی توجهی های مدیران باعث افزایش خواسته های مردم و فشار بر آنهاست، باید با مردم صادقانه صحبت کنیم و آنها را ناراحت نکنیم.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که وضع زندان های ما اسفناک است باید ترتیبی اتخاذ شود که زندان های شهرستان به بهسازی برسد و به دلیل کمبود زمین در شهرستان زندانی مشترک با شاهین شهر ساخته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه