English

ممبینی در صحن مجلس:

تغییر قیمت بنزین بالطبع روی قیمت سایر خدمات و کالاها تأثیر دارد

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه عملیات نظارت بر بازار هم به طور جدی در حال پیگیری است، گفت: تغییر قیمت بنزین بالطبع روی قیمت سایر خدمات و کالاها تأثیر دارد.

تغییر قیمت بنزین بالطبع روی قیمت سایر خدمات و کالاها تأثیر دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره موضوع کنترل قیمت‌ ها گفت: حدود ۴۰۰ اتاق اصناف در سطح کشور داریم و از آغاز طرح افزایش قیمت بنزین، نظارت‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و پیگیری مصوبات ستاد تنظیم بازار نیز در دستور کار ماست.

وی با بیان اینکه عملیات نظارت بر بازار هم به طور جدی در حال پیگیری است، گفت: تغییر قیمت بنزین بالطبع روی قیمت سایر خدمات و کالاها تأثیر دارد.

رئیس اتاق اصناف بیان کرد: از آنجایی که در حوزه خدمات، از حمل و نقل بسیار زیاد استفاده می‌شود، بیشترین نگرانی ما مربوط به سهمیه‌ های سوخت حمل و نقل است که امیدواریم مشکل آنان، حل و قیمت خدمات هم کنترل شود.

*مکانیزم قیمت‌ گذاری هر چه سریعتر انجام شود

ممبینی تأکید کرد: درخواست ما از وزیر صنعت، معدن و تجارت این است که برای کنترل تورم، باید نرخ‌گذاری کالاها و خدمات در دستور کار قرار گیرد و انتظار ما این است که مکانیزم قیمت‌گذاری هر چه سریعتر انجام شود.

وی افزود: اتاق اصناف به صورت رسمی اعلام کرده در صورتی که سهمیه‌های سوخت تعیین شود، افزایش قیمت‌ها مبتنی بر مکانیزم قیمت‌گذاری رعایت می‌شود.

رئیس اتاق اصناف خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ هزار راننده تاکسی‌های تلفنی در کشور داریم که تا امروز حتی یک لیتر سوخت هم برای آنان تأمین نشده و امیدواریم که وزیر نفت در تأمین سوخت آنان اهتمام لازم را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی