English

امیر علیان نژاد:

رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ در فضای جنگ الکترونیک در حال برگزاری است

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت گفت: این رزمایش در فضای کامل جنگ الکترونیک در حال برگزاری است و حداکثر بهره برداری از تجهیزات پدافند غیرعامل و تکنیک های آن را به عمل آورده ایم.

رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ در فضای جنگ الکترونیک در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری موج،  امیر محمدرضا علیان نژاد ، سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت درخصوص این رزمایش گفت: امروز روز گسترش و چینش سامانه های پدافند است و نیروهای آبی و نارنجی حاضر در میدان مشخص شده اند.

وی افزود: بخشی از پهپادهای هوافضای سپاه و بخشی از پهپادهای نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب نیروهای نارنجی ظاهر می شوند و سامانه های دفاع هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه در قالب نیروی آبی ظاهر می شوند.

امیر علیان نژاد با بیان اینکه در این رزمایش مبنا را روی غافلگیری گذاشته ایم تصریح کرد: این رزمایش در فضای کامل جنگ الکترونیک در حال برگزاری است و حداکثر بهره برداری از تجهیزات پدافند غیرعامل و تکنیک های آن را به عمل آورده ایم.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت ادامه داد: همچنین از نیروهای جوان در قالب تیم های آموزشی و مهارتی استفاده کرده ایم که در کنار اساتیدشان رزمایش را انجام دهند.

وی بیان کرد: برای ما مشخص نیست که این رزمایش آیا از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد یا روز بعد آغاز می شود.

امیر علیان نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سامانه ۱۵ خرداد هم در این رزمایش شلیک می شود؟ گفت: علاوه بر سامانه ۱۵ خرداد، سامانه کاملاً بومی تلاش و سامانه های ذوالفقار و مرصاد با کلاس های مختلف در رزمایش وجود دارند و ویژگی منحصر به فرد این رزمایش این است که حداکثر استفاده را از سامانه های بومی می کند و ان شاءالله سامانه ۱۵ خرداد هم در این رزمایش شلیک خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی