English

عدم پاسخ قانع کننده موسوی لارگانی به بیانیه خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس

چندی پیش در یادواره ملی شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان در یکی از شهرهای کوچک این شهرستان به نام شهر زازران بود که نماینده این شهرستان در یادواره شهدای این شهر حضور نیافت و با بیانیه خانواده ایثارگران این شهر مواجه گردید که پاسخی از سوی این نماینده مجلس دریافت نشد.

عدم پاسخ قانع کننده موسوی لارگانی به بیانیه  خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج، تکریم خانواده شهدا از جمله ارزش هاییست که در انقلاب اسلامی همواره مورد تا کیده بوده است. اما این فضیلت به یادگار مانده از امام راحل کم کم در حاشیه کار برخی مسئولین قرار گرفت و فراموش شد.

استان اصفهان که ده درصد شهدای کشور را تقدیم نظام کرده در این مورد رسالتی سنگین تر بر عهده مسئولین خود نهاده است. شهرستان فلاورجان در این استان که به شهرستان شهدای خط شکن معروف است، زادگاه سرداران بزرگی بوده که همواره در صف خط شکنان جبهه قرار داشته اند. شهرستانی که با فاصله ای اندک از مرکز استان همواره در معرض توجه بوده است.

چندی پیش در یادواره ملی شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان در یکی از شهرهای کوچک این شهرستان به نام شهر زازران بود که نماینده این شهرستان در یادواره شهدای این شهر حضور نیافت و با بیانیه خانواده ایثارگران این شهر مواجه گردید. بیانیه ای که موسوی لارگانی با توجیه اینکه باید به مجلس می رفته عدم حضور خود و تکریم خانواده شهدای این شهر را توجیه کرد.

موضوعی که اگرچه پاسخ داده شد اما مورد رضایت خانواده بزرگ ایثارگران این شهر قرار نگرفت و لارگانی حتی حاضر به عذرخواهی از خانواده معظم شهدای این شهر نگردید. شگفت آن که حالا سیاسی کاری نمایندگان اولویتی بیش از خانواده شهدا یافته است.

اکنون در پرسشی که چندی پیش از مسئولین این استان پرسیده شده بود این سوال مطرح شده است که «آخرین باری که مسئولین به خانواده شهدا سرکشی داشته اند کی بوده» که در نهایت تعجب این نماینده تندرو مجلس که همواره با بیان شعارهای رسانه پسند از شهدای گرانقدر هزینه کرده است، پاسخی به این سوال نداده است. اگرچه مادران و‌پدران همیشه چشم انتظار شهدا هیچ گاه نیازمند سرکشی مسئولین نبوده و نیستند اما با توجه به تقارب گرامیداشت هفته دفاع مقدس انتظار می رفت حداقل در ایام مناسبتی، این فرضیه ارزشمند نصب العین مسئولین محترم باشد. مسئولینی که موقعیت فعلی خود را مدیون رشادت ها و ایثارگری های خانواده شهدایی هستند که از سفره انقلاب جز خون دل سهمی نداشته و ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه