English

فرماندار اردکان تاکید کرد:

بسیج اولین نیروی خدمت رسان در بحران ها است

فرماندار اردکان گفت: بسیجی‌ها در همه بحران‌ها اولین نیروهای خدمات‌رسان و پابه‌کار هستند و بدون چشم‌داشت در واحدهای مختلف مهندسی، مدیریت و... خدمات‌رسانی می‌کنند.

بسیج اولین نیروی خدمت رسان در بحران ها است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فرماندار اردکان بهروز شهابی زاد باگرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: بسیج مهندسین به‌عنوان یک بازوی فکری به مدیران اجرایی کمک کند.

وی در نشستی با اعضای بسیج مهندسین اردکان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، حوزه کارکرد بسیج را بسیار گسترده توصیف کرد و افزود: امروزه رسالت بسیج و سپاه صرفاً به عرصه نظامی محدود نیست و همه شئون فرهنگی، اجتماعی و... را در بر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: به‌نظر می‌رسد هدف از بیان عبارت بسیج ۲۰ میلیونی توسط امام خمینی (ره) مشارکت‌دهی مردم در امور، تقویت روحیه بسیجی و انقلابی و نیز مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف بوده است.

فرماندار اردکان تأکید کرد: بسیجی‌ها در همه بحران‌ها اولین نیروهای خدمات‌رسان و پابه‌کار هستند و بدون چشم‌داشت در واحدهای مختلف مهندسی، مدیریت و... خدمات‌رسانی می‌کنند.

شهابی زاد با بیان این‌که بسیج مهندسین می‌تواند به عنوان یک بازوی فکری به کمک مدیران شهرستان بیاید اظهار داشت: این گروه‌ها می‌توانند حلقه اتصال صاحب‌نظران و صاحبان اندیشه به مسئولان باشند.

وی با تقدیر از خدمات شایسته بسیج مهندسین اعلام آمادگی کرد از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه زمینه‌های نرم‌افزاری و فکری در تصمیم‌گیری‌های تخصصی شهرستان استفاده شود.

در ابتدای این نشست هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و گزارشی از عملکرد بسیج مهندسین را ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر