English

فرماندار اردکان تاکید کرد:

استفاده همه ظرفیت دستگاه ها برای حل مشکل مردم در هفته دولت

فرماندار اردکان گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در هفته دولت از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل مردم استفاده کنند.

استفاده همه ظرفیت دستگاه ها برای حل مشکل مردم در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بهروز شهابی زاد فرماندار اردکان در نشست شورای اداری شهرستان اردکان با تشریح وضعیت اقتصادی و به‌ویژه فروش نفت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی دولت اظهار داشت: در این شرایط مدیران باید با توضیح شرایط برای مردم، امید را در جامعه زنده نگه‌دارند.

وی با اشاره به منشور ابلاغی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تصریح کرد: بر این اساس، توجه به توسعه علم و پژوهش و برجسته‌کردن ارزش‌های معنوی در صدر قرار دارد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در هفته دولت از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل مردم استفاده کنند.

شهابی‌زاد با بیان این‌که اربعین حسینی بزرگ‌ترین مانور شیعیان جهان است؛ از تشکیل کمیته‌های ستاد در شهرستان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص سامانه سماح لازم است.

وی همچنین به برگزاری اجلاس سراسری نماز در اردکان اشاره کرد و گفت: این اجلاس با رویکرد دانش‌آموزی و در آبان‌ماه اسمال برگزار می‌شود، انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها برای آماده‌سازی فضای شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار اردکان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال‌جاری را یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی برشمرد و با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، قانونمداری و بی‌طرفی دستگاه‌ها گفت: مهم‌ترین رکن انتخابات مشارکت مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه