English

حسین هاشمی تختی مطرح کرد؛

اژدهای هفت‌ سر فساد در برابر عدالت هیاهو می‌کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه اژدهای هفت‌سر فساد در برابر عدالت هیایو می کند اما دستگاه قضایی توانسته با جهت گیری اصولی امید به برخورد با فساد را دوچندان کند.

اژدهای هفت‌ سر فساد در برابر عدالت هیاهو می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان اظهارداشت: اگر چه اژدهای هفت‌سر فساد و رانت‌خواری‌ در پی اقدامات خوب اخیر به سر و صدا درآمده اما همین مسئله نشانه حرکت درست و منطقی مدیریت قضایی کشور است که با جهت‌گیری اصولی توانسته امید به برخورد با فساد را دوچندان کند.

وی با بیان این که اقدامات قوه قضاییه در ماه‌های اخیر، امید را در دل‌ها قوت بخشیده است، ضمن تجیل از تلاش های علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جهت تشدید نظارت ها و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم تصریح کرد: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به کمتر از یک ماه در هرمزگان نویدبخش آینده ای روشن در احقاق حقوق عامه است که در سایه مدیریت توانمند و تلاش مجدانه در دستگاه قضایی استان محقق شده است.

هاشمی تختی همچنین نسب به حل مشکلات بودجه ای و کمک به تصویب لوایح و طرح های پیشنهادی و مورد نیاز قوه قضائیه از سوی مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه