English

محمدحسین صفارهرندی:

دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر فراموش‌ نشدنی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر فراموش‌ نشدنی است و به‌هیچ وجه نباید از این زمینه کم گذاشته شود.

 دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر فراموش‌ نشدنی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دولتمردان باید توجه و نگاه ویژه به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهند و از الگوهایی همچون شهید رجائی و باهنر سرمشق بگیرند چرا که خدمت به مردم بیش از هر موردی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر فراموش‌ نشدنی است بیان کرد: به‌هیچ وجه نباید از این زمینه کم گذاشته شود بلکه باید با وحدت و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شده و دیگر ایده‌های مذاکره با دشمن را کنار بگذاریم چرا که تاکنون خروجی مناسبی در این زمینه به‌دست نیامده است و دشمن همیشه از هر فرصتی استفاده کرده تا چهره ننگین خود را بنمایاند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شروع زمزمه‌هایی در ارتباط با حرف دوباره از مذاکره باید کنار گذاشته شود چرا که مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌های سنگنین و ننگین دشمنان جواب اصلی ما در برابر آنان است و این ایده‌ها باید فراموش شود.

صفارهرندی تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان با اقتدار و شکوه وظیفه و رسالت خطیر و حساس مسئولان اجرایی کشور است و در این زمینه عقب‌نشینی در برابر دشمنان جایز نیست و نباید راه را برای نفوذ دشمنان به‌هیچ نقطه از فکر و ذهن و ملت ایران اسلامی بدهیم.

وی بیان کرد: مسئولان باید با صداقت و اعتمادسازی و درستی و پاکی در خدمت مردم عزیز باشند و هفته دولت فرصت مغتنمی در ارتباط با تحقق اهداف مورد نظر است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم همیشه در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام برداشته و با خدمتگزاری برای آنان راه رسیدن به سعادت و خوشبختی را رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه