English

احمدی لاشکی:

دست هایی در کار است تا مردم را نا امید کنند

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقدامات خوبی در کشور در مسیر توسعه در حال انجام است اما دست هایی در کار است تا مردم را نشبت به نظام نا امید کنند.

دست هایی در کار است تا مردم را نا امید کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری نوشهر ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با بازی هایی که دولت آمریکا در موضوع تحریم علیه کشور ایران نشان داد اما کشور با سرعت قابل قبولی به مسیر جلو پیش می رود.

وی ادامه داد: با افراد مفسد باید برخورد شود و کسی مخالف این موضوع نیست اما افرادی که با این موضوع به دنبال نا امید کردن مردم هستند باید نیمه پر لیوان را ببینند.

احمدی لاشکی تصریح کرد: خدمات انقلاب در حوزه های مختلف عمرانی بی نظیر بوده و در بسیاری از موضوعات ایران اسلامی با اتکا به جوانان و دانشمندان خود در دنیا حرف اول را می زند.

نماینده مردم شهرستانهای چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت:قطعه یک آزاد راه تهران - شمال که یک کارگاه بزرگ سازندگی در کشور تبدیل شده است دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و اقدامات خوب و بی نظیری در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: استادیوم ورزشی نوشهر که با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید هدیه ویژه و خاص مقام معظم رهبری به جوانان این شهرستان بوده و استادیوم چالوس نیز که مشابه این استادیوم است تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

احمدی لاشکی تاکید کرد» اعتبار باقیمانده و مورد نیاز نیروگاه زباله سوز نوشهر از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه تامین شد و به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی در پایان گفت: حظور وزرا و مسئولین ارشد دولتی در منطقه اثرات خوبی را به همراه داشته و دستورات این مقامات مسیر توسعه منطقه را هموارتر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی