English

احمدی لاشکی:

آمریکا نشان داد قابل اعتماد نیست

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به آمریکا اعتماد نداریم و در موضوع برجام نشان داد که قابل اعتماد نیست.

آمریکا نشان داد قابل اعتماد نیست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس  با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اظهار داشت : خیلی ها منتظرند ببینند اثرات این حضور چیست؟ بویژه آنکه این امر چندین سال اتفاق نیفتاد و میتواند در حوزه های سیاسی و دیپلماتیک موثر واقع شود.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین ره‌آوردهای این سفر دیدن وضعیت موجود و شنیدن حرفهای درست از سوی جمهوری اسلامی مبنی بر  اینکه به آمریکا اعتماد نداریم، است.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمله کلیدی مقام معظم رهبری (ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم)، آن را بسیار مهم و حامل حرفهای فراوانی دانست و اظهارداشت: به جای وزارت جنگ وزارت دفاع داریم و این نشان دهنده صلح طلبی ایران است، البته دشمن بلد است چگونه دشمنی کند و این ما هستیم که باید هوشیار باشیم.

احمدی لاشکی  با تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب  مازندران و روسای مربوطه در منطقه گفت: در شهرستان چالوس اقدامات خوبی را در حوزه برق شاهد بودیم که جا دارد از تلاش همه نیروها و پرسنل برق منطقه نیز قدردانی کنم.

وی ادامه داد: پروژه نیروگاه نوشهر افتتاح شد ولی ۱۵۰ مگاواتش مانده که باید تلاش کنیم تا ظرف یک سال آینده به اتمام برسد.

این نماینده مجلس تاکید کرد : برگزاری جلسات برای رعایت مصرف برق خوب است اما کافی نیست، باید از فرصتها و ظرفیتهای مختلف جهت اطلاع رسانی به مردم استفاده کنیم به ویژه از اهالی رسانه و خبرنگاران نیز تقاضای کمک داریم تا آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به نحو احسن صورت پذیرد.

احمدی با بیان اینکه در مورد آب وضعیت مناسبی نداریم گفت: اینهمه بارش را شاهد بودیم ولی بازهم در هچیرود قطعی آب داشتیم، در این رابطه هم نتوانستیم مدیریت کنیم و هم زیرساخت ها را فراهم نساختیم.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه ملی آبرسانی از مرزن‌آباد گفت: نباید موانعی در این مسیر وجود داشته باشد.

احمدی با اشاره به برخی سوالهایی که در فضای مجازی مبنی بر اعتبار ده میلیاردی نمایندگان مجلس اظهارداشت: هزینه این پول که مشخص نیست کی و چه مقدارش تخصیص یابد، بایستی کد طبقه بندی شده سازمان برنامه و بودجه را داشته باشد که در همین راستا این مبلغ با اعداد مشخص برای طرح هادی روستاهای سه شهرستان، مجتمع های آبرسانی حوزه انتخابیه، دانشکده میراث فرهنگی، آموزشکده فنی و حرفه ای، مجتمع ملی آبرسانی و اجرای تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس هزینه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    آقاي احمدي لاشكي:تجربه كنيدحقوق كشاورزان مرزن آبادي را لگد مال مي كنند تا آب رودخانه چالوس را از مرزن آباد انتقال دهندتا به خوش نشين هاي چالوس برسد به درك كه محيط زيست اعم از جنگل مسير انتقال و.....از بين بروند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه