English

احمدی لاشکی:

فرودگاه نوشهر یک ظرفیت برای توسعه گردشگری و اقتصادی است

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر،چالوس و کلاردشت اظهار داشت: فرودگاه نوشهر قدیمی‌ترین فرودگاه مازندران است که در درون شهر واقع شده که یکی از فرصت‌های بسیار ارزشمند برای استفاده در حوزه‌های حمل و نقل هوایی و توسعه گردشگری و اقتصادی است.

فرودگاه نوشهر یک ظرفیت برای توسعه گردشگری و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، قاسم احمدی لاشکی در بازدید از فرودگاه نوشهر به همراه مدیرعامل فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌ها و استقرار سیستم کمک ناوبری در فرودگاه نوشهر تلاش‌های زیادی انجام شد اما همچنان در بارندگی های خفیف شاهد لغو پرواز ها هستیم و این نارضایتی شهروندان و گردشگران را به همراه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه غرب استان مازندران در بحث گردشگری میزبان مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور است و اکثرا از طریق فرودگاه نوشهر مسیرهای خود را انتخاب می کنند نیاز است توجه ویژه ای به زیر ساخت های این فرودگاه شود.

احمدی لاشکی تصریح کرد: در بحث D.V.O.R تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا نصب و راه‌اندازی شد و اکنون باید عملیاتی شود و مشکلات در این حوزه برای همیشه حل شود.

وی تأکید کرد: فرودگاه نوشهر باید تقویت شود و امکاناتی به آن اضافه و بخش‌هایV.I.P و C.I.P باید حتماً در این فرودگاه راه‌اندازی شود این در دستور کار سفر امروز مدیرعامل فرودگاه‌های کشور به نوشهر قرار داده شود که برای  اجرای این پروژه 50 درصد هزینه از اعتبارات استانی و 50 درصد دیگر از سوی فرودگاه‌های کشور پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه