English

جهانگیری:

بخش اصلی تولیدات روستایی تامین غذایی کشور است

معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش اصلی تولیدات روستایی تامین غذایی کشور است که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهمیت غذایی کشور جزو مهمترین سیاستهای در برنامه های دولت بوده است.

بخش اصلی تولیدات روستایی تامین غذایی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر درباره اینکه توانمند سازی عشایر و روستائیان چقدر می‌تواند به تولید ناخالص ملی کمک کند، گفت: روستا‌ها در واقع کانون اصلی تولید کشور هستند خصوصاً در زمینه مواد غذایی که جزو مهمترین نیازهای هر کشوری است.

وی ادامه داد: بخش اصلی تولیدات روستایی تامین غذایی کشور است که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهمیت غذایی کشور جزو مهمترین سیاستهای در برنامه های دولت بوده است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مهم این است که ما اقداماتی انجام دهیم تا روستاییان در روستا بماند و به حاشیه شهرها نیایند و به تولید بپردازند و از لحاظ اقتصادی امکان زندگی داشته باشند و مسائل رفاهی آنها را در روستا تامین کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات وسیعی انجام گرفته است، کار و کسب  روستاییان رونق خوبی پیدا کرده و فکر می‌کنم همین نمایشگاه یک نمونه از رونق فعالیت در روستاها و مناطق عشایری است باید به این بیشتر بپردازیم اگر به دنبال تاب آوری مسائل کشور هستیم حتماً یکی از کانون‌های اصلی تاب آوری اقتصادی کشور روستاها و مناطق عشایری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علوی

    سلام والاه در استان فارس اکثر کشاورزان تحت پوشش کمیته امداد هستن.اجازه بدیم اول تولیداتشون خودشون استفاده کنن بعدا محصولات واسه مردم تولید کنن.موندم روستایی با یه گله بزرگ گوسفند وزمین کشاورزی و گاوداری چگونه تحت پوشش کمیته قرار گرفته.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه