English

امیر سرتیپ صباحی فرد:

دشمن می‌ داند که قدرت آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر امروز دشمن در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده است و ناو‌های خود را از خلیج فارس خارج می‌کند، به خاطر قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح است و دشمن می‌داند که قدرت آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست.

دشمن می‌ داند که قدرت آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان هفدهمین دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار کرد: ما باید قدردان نعمت‌های الهی باشیم و یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند، برخورداری از نعمت ولایت فقیه است که فرماندهی نیرو‌های مسلح را نیز عهده دار هستند.

او افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش توسط مستشاران خارجی اداره می‌شد و تمام تجهیزات نظامی توسط آن‌ها مورد بهره برداری قرار می‌گرفت، در واقع این اجازه را به کارکنان ارتش نمی‌دادند تا از علوم و دانش نظامی مطلع شوند. به لطف پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش روی پای خود ایستاد و پس از بیرون راندن مستشاران در تمامی حوزه‌های نظامی وارد شد و امروز نیز در بالاترین سطح از دانش نظامی روز دنیا قرار دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: برخلاف سایر ارتش‌های استکباری، که قدرت را برای ظلم، زور، استبداد، ستم و فساد می‌خواهند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرت را برای دفاع از مظلوم، استقرار عزت ملت‌های آزادی خواه و برای ایجاد صلح، صفا و امنیت در منطقه دنبال می‌کنند.

او ادامه داد: امروز ارتش قدرتمند ایران، با افزایش توان بازدارندگی، خود را به سپر مستحکمی تبدیل کرده است و آنچنان با اقتدار از کیان و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند که دشمنان هرگز به فکر تعدی و تجاوز به مرز‌های ایران نیفتد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: اگر امروز دشمن در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده است و ناو‌های خود را از خلیج فارس خارج می‌کند، به خاطر قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح است و دشمن می‌داند که قدرت آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست.

او افزود: نیروی قدرتمند پدافند هوایی در تمامی مناطق این مرز و بوم مستقر است و آسمان ایران اسلامی و آن سوی مرز‌ها را رصد می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه