English

حجت الاسلام محمد حسنی:

مزدوران آمریکایی نفس‌های آخر خود را دم و بازدم می‌ کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز دیگر مزدوران آمریکایی در عراق و سوریه حضور موثر ندارند. اینکه هر از گاهی حرکت‌های مذبوحانه از آنان رخ می‌دهد به دلیل این است که نفس‌های آخر خود را دم و بازدم می‌کنند.

مزدوران آمریکایی نفس‌های آخر خود را دم و بازدم می‌ کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان یکان‌های موشکی، تکاوران، جنگال و هوادریایی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن امروز از دست نیرو‌های مسلح ما زخمی است، اظهار داشت: آن‌ها در ۸ سال دفاع مقدس آمده بودند تا بساط ما را جمع کنند، اما بساط خودشان جمع شد.

وی با بیان اینکه آمریکا می‌خواست با تقویت داعش عراق و سوریه را به ناامنی بکشاند و دولت شام و عراق را در عراق مستقر کند و دو اسرائیل دیگر بسازد، افزود: امروز دیگر مزدوران آمریکایی در عراق و سوریه حضور موثر ندارند. اینکه هر از گاهی حرکت‌های مذبوحانه از آنان رخ می‌دهد به دلیل این است که نفس‌های آخر خود را دم و بازدم می‌کنند.

*اعراب هم به توان کدخدایی آمریکا تردید پیدا کرده اند

نماینده، ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به منطقه غرب آسیا آمده بودند تا کدخدایی خود را به رخ برخی از کشور‌های منطقه بکشد، اما ما توانستیم به لطف خداوند منان آن‌ها را از تخت کدخدایی خود خوانده پایین بکشیم و اکنون اعراب هم در توان کدخدایی آمریکا تردید پیدا کرده اند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: برخی از کشور‌های منطقه فکر می‌کردند، آمریکا قدرتمند است، اما همه شاهد بودند که آن‌ها در فجیره و یمن دچار چالش شدید شدند به گونه‌ای که امروز اماراتی‌ها گفته‌اند که نیرو‌های خود را از یمن بیرون خواهند کشید.

وی با اشاره به ساقط شدن پهپاد میلیون دلاری آمریکا توسط موشک‌های بومی ایران، این اقدام را سبب در هم کوبیده شدن ابهت آمریکا در منطقه دانست و تصریح کرد: آمریکا روزی خود را صاحب این کشور می‌دانست، اما امروز در آرزوی دیدن یک لبخند مردم ایران به خود است.

*امروز آمریکا در حال جارو شدن از منطقه غرب آسیا است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: آمریکا سال‌های قبل از ایران بیرون انداخته شد و امروز نیز در حال جارو شدن از منطقه غرب آسیا است و موقعیت خود را در دیگر نقاط جهان از دست می‌دهد و این به دلیل تلاش و اقتدار انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح پای کار است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: دشمنی که تا این حد ضربه دیده قطعا بی کار نمی‌نشیند و حتما دنبال انتقام خواهد بود به همین دلیل نخست به دنبال کسب اطلاعات خواهد بود تا بتواند در کشور مورد هدف نفوذ کرده و ضربه بزند.

*لازمه و پایه نبرد موفقیت آمیز کسب اطلاعات درست از رقیب است

وی با تاکید بر اینکه لازمه و پایه نبرد موفقیت آمیز کسب اطلاعات درست از رقیب است، تصریح کرد: آمریکا امروز همه نیرو‌های سنتی و صنعتی خود را برای کسب اطلاعات از ایران بسیج کرده تا انتقام شکست‌های سنگین خود را از ایران بگیرد پس باید همگی با رعایت نکات حفاظتی آن‌ها را ناکام نماییم.

نماینده، ولی فقیه در ارتش با اشاره به سالروز شهادت سرلشکر خلبان بابایی گفت: شهید بابایی یکی از محبوب القلوب‌ترین مجاهدان در راه خداست یعنی هرکسی که او را می‌شناسد دوستش دارد؛ بعید است کسی شهید بابایی را شناخته باشد، اما او را احترام نکند و به به او عشق نورزد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه شهید بابایی یکی از محبوب القلوب‌ترین خلبان‌های کشور است، اذعان کرد: یکی از دلایل محبوبیت شهید بابایی این بود که ایشان علم و ایمان را همزمان در اختیار داشت بنابراین طبق فرموده قرآن کریم هرکسی که علم و ایمان را با هم داشته باشد خداوند او را بالا برده و تعالی جهشی می‌بخشد.

وی افزود: من شهید بابایی را از نزدیک دیده بودم، هیچ‌گاه غرور و خودشیفتگی در رفتار و چهره وی نبود؛ انسان وقتی تقوای الهی را رعایت کند هرگز در بن بست نخواهد ماند و شهید بابایی اینگونه بود و خداوند را با همه وجود باور داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه اخلاق والای اسلامی و انسانی در شهید بابایی موج می‌زد خاطرنشان کرد: هیچ کس از شهید بابایی سراغ ندارد که اخلاق اسلامی را رعایت نکرده باشد و یا سبک شمرده باشد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی «شجاعت و نترسی»، و «ایثار مالی» را از دیگر ویژگی‌های شهید خلبان بابایی برشمرد و اظهار کرد: اگر شهید بابایی امروز بزرگ است به دلیل این است که کار‌های بزرگ انجام داده است. شهید بابایی مخلص به تمام معنا بود. شما امروز ادامه دهندگان راه نورانی این گونه انسان‌های بزرگ هستید.

*نیرو‌های مسلح ایران تنها نیرو‌های مسلحی هستند که در خدمت ولایت قرار دارند

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح ایران تنها نیرو‌های مسلحی هستند که در خدمت ولایت قرار دارند، گفت: خدمت به طاغوت معصیت و کیفر الهی و خدمت به ولایت عبادت و پاداش الهی را در پی دارد. در این دنیای به این بزرگی فقط یک نظام ولایی وجود دارد و آن جمهوری اسلام ایران است و مابقی نظام‌ها غیر ولایی است. این برای نیرو‌های مسلح ما باعث افتخار است که در خدمت قرآن و ولایت قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی