English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی آماده است در هر ماموریت دفاعی و امنیتی پای کار بیاید

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی آماده است در هر ماموریت دفاعی و امنیتی پای کار بیاید و در مقام انجام آن ماموریت برآید.

نیروی زمینی آماده است در هر ماموریت دفاعی و امنیتی پای کار بیاید

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه جشنواره مالک اشتر یک مسابقه خدمت با اخلاص است، اظهار کرد: نیروی زمینی با تغییر ماهیت در یگان‌های رزم خود، از یگان‌های سنتی عبور کرده و تبدیل به یک نیروی واکنش سریع و متحرک شده است. وقتی ما می‌توانیم به نیازهای روز پاسخگو باشیم که اولا کارآمدی را بالا برده و پس از آن تحرک نیروی زمینی را بالاببریم.

وی خاطرنشان کرد: تیپ‌های پیاده و تکاور به تیپ‌های متحرک هجومی تغییر دادیم و ۶ تیپ واکنش سریع هم در ساختار نیروی زمینی تعریف کرده ایم و در ساختار یگان های زرهی نیز تغییراتی را انجام داده ایم تا نیروی زمینی پوست اندازی کند. امروز بعد از سه سال از فرماندهی حقیر در نزاجا، یگان های نیروی زمینی از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد توان تحرک دارند. علاوه بر این بخش اعظمی از تجهیزات مورد نیاز تحرک را هم ذخیره کردهایم تا در روز مبادا از آنها استفاده کنیم و به نیازهای عملیاتی روز پاسخ دهیم.

امیر حیدری تصریح کرد: نیروی زمینی آماده است در هر ماموریت دفاعی و امنیتی پای کار بیاید و در مقام انجام آن ماموریت برآید.

وی با بیان اینکه در نیروی زمینی ولایت را صراط مستقیم تعریف کردیم، افزود: بعد از انتصاب، اوامر رهبر انقلاب را دسته بندی کرده و برنامه باز طراحی نزاجا را تهیه کرده و خدمت رهبر انقلاب دادیم و با تصویب ایشان این امر اجرایی شد که در شرفیابی به رهبر انقلاب گزارشی از این موضوع ارائه دادیم که مورد رضایت ایشان واقع شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: بارزترین مشخصه فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی شاخص ولایت محوری است. در باب عدالت محوری هم اینکه تمام تلاش خودمان را مصروف این داشتیم که عادلانه به عملکرد افراد نگاه کرده و نمره دهیم تا شایسته سالاری تحقق یابد.

وی تاکید کرد: تا امروز بر سه اصل اعلامی خود پایدار مانده‌ایم و تلاش ما این است که نیروی زمینی ارتش جایگاه کسانی باشد که ولایت محوری را به منصه ظهور رسانده باشند.

امیر حیدری عنوان کرد: آنچه که در نیروی زمینی اتفاق افتاده نتیجه کوشش و مجاهدت جماعتی ولایتمدار و متعهد است که خانواده بزرگ نیروی زمینی را تشکیل داده‌اند، اما وقتی یک حرکت جمعی صورت گرفت که با اخلاص پشت سر ولی امر خودشان حرکت کنند این اتفاق مبارک می افتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه