English

امیر حیدری:

آماده ایم طومار زندگی ننگین متجاوزان را درهم بپیچیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این آمادگی در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد تا به هر حرکت احمقانه دشمن در هر سطح و مقیاس در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی پاسخ دهیم و طومار زندگی ننگین متجاوزان را درهم بپیچیم.

آماده ایم طومار زندگی ننگین متجاوزان را درهم بپیچیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع شهید دفاع مقدس مجید ریاضتی که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ارتش مزین به حضور یکی از شهدای همین نیرو است. همه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و همه ما امروز میهمان شهید ریاضتی هستیم.

وی ادامه داد: همه افرادی که امروز اینجا هستند آماده اند تا بار دیگر با آرمان های جمهوری اسلامی تجدید میثاق کنند. حضور این شهید عزیز بار دیگر نیروی زمینی را به عطر حضور شهدا مزین کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده و با فرهنگ خون و شهادت انس گرفته ایم، شهادت را شادی، سعادت و مایه عاقبت بخیری خود می‌دانیم.

وی افزود: همچنان که انسان با یاد شهادت شاد است با گرامیداشت یاد شهدا هم خوشحال و مسرور است. 

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به رشادت های شهدا در راستای تبعیت از مکتب، امام و رهبرشان تصریح  کرد: شهدا در این راه  وارد عرصه نبرد حق علیه باطل شدند و به ما درس ولایتمداری دادند. ما نیز در امتداد راه شهدا و در مسیر نورانی ولایت، تا نیل به پیروزی و شهادت حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه ما در امتداد راه اولیا الهی و در امتداد راه گلگون سیدالشهدا(ع) و شهدا و با تبعیت از ولی امر مسلمین ایستاده ایم تا با اقتدار و تاسی از شهدا ولایتمداری را حمایت و حفاظت و پایبندی به ارزش های اسلامی را همانند آنها تجربه کنیم و این راه خونین و ختم به رستگاری را در پیروی از ولی امر مسلمین تا نیل به شهادت و پیروزی بر کفر جهانی ادامه دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با طرح پیام خود خطاب به متجاوزان تصریح کرد: دشمنان اسلام به گوش باشید؛ ما ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و روی پای خود ایستاده‌ایم. امروز تجهیزات، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نبرد ما کاملا بومی است و این آمادگی در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد تا به هر حرکت احمقانه دشمن در هر سطح و مقیاس در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی پاسخ دهیم و طومار زندگی ننگین متجاوزان را درهم بپیچیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی