English

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از خیریه‌ها و نیروهای جهادی

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچون گذشته از گروه‌های جهادی و خیریه‌ها و فعالان اجتماعی حمایت می‌کند.

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از خیریه‌ها و نیروهای جهادی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نشست خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی استان خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های مختلف ستاد در ساخت مدرسه و مسجد، احداث خانه بهداشت و بیمارستان، اعطای وام قرض‌الحسنه، کمک به درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی، اهدای جهیزیه و ... گفت: محور اصلی فعالیت در رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشتغال است.

وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچون گذشته از گروه‌های جهادی و خیریه‌ها و فعالان اجتماعی حمایت می‌کند.

مخبر با مهم خواندن مشکلات معیشتی مردم و نقدینگی بالای موجود در کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی ما این است که نتوانستیم مردم را در مسائل اقتصادی فعال کنیم و اعتماد آنها را جلب کنیم، امروز ایران امن‌ترین و سودآورترین مکان برای سرمایه گذاری است و اصلی‌ترین وظیفه گروه‌های جهادی ترغیب مردم برای به میدان آمدن در حوزه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به از خودگذشتگی جوانان در ابتدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، خطاب به نیروهای جهادی حاضر در نشست گفت: شما جهادگران، همان لشکر آن روزهای امام راحل هستید.

وی افزود: هرکجا به جوان‌ها میدان دادیم، در قله ایستادیم، اما در بحث معیشت مردم و اقتصاد به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه نکردیم و برخلاف هشت سال دفاع مقدس به جوانان میدان ندادیم.

در این نشست ۳ ساعته که شب گذشته با حضور استاندار و نمایندگان مجلس در بیرجند برگزار شد، تعدادی از نمایندگان گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی و موسسات خیریه استان خراسان جنوبی به بیان ایده‌ها ، دستاوردها و دغدغه‌های خود و مردم پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه