English

تذکر کتبی علی مطهری به وزیر ورزش؛

علت وضعیت ناهنجار فرهنگی باشگاه انقلاب چیست؟

عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور اعلام شد.

علت وضعیت ناهنجار فرهنگی باشگاه انقلاب چیست؟

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس تذاکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرائت کرد:

مسعودی به وزیر راه: علت توقف احداث طرح گردنه نقاره خانه چیست؟

حسین مقصودی به وزرای کار، کشاورزی و رییس جمهور:علت عدم نظارت بر عملکرد سازمان بهزیستی و افزایش آسیب های اجتماعی؟ چرا در واردات و توزیع آن در ماه های اخیر با مشکل مواجه شدیم؟ علت عدم افزایش خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش هزینه‌های تولید چیست؟

جبار کوچکی نژاد به وزیر دادگستری و رییس جمهور و وزیر نیرو: چرا برای زمین‌های نسبی داخل شهرها به روستاها سند صادر نمی‌شود؟ چرا شهر تاریخی ماسوله ثبت جهانی نمی‌شود؟ لزوم پرداخت بدهی نیروگاه بادی گیلان.

شیویاری به وزرای نفت، راه، نیرو و رییس جمهور: علت عدم اختصاص قیر برای آسفالت جاده‌های شهری و روستایی و معابر عمومی، لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان به ویژه بازنشستگان، تسریع در اجرای جزء بند الف ماده ٤٤ قانون برنامه ششم در خصوص کاهش تلفات انرژی در بخش ساختمان.

قاضی پور به وزرای راه، اقتصاد، صنعت و رییس جمهور: تسریع در اجرای بند ب ماده ٤٦ برنامه پنج ساله ششم توسعه در خصوص جمع آوری خودروهای فرسوده سالانه به میزان ٢٠ درصد، تسریع در اجرای بند ب ماده ٤٦ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در خصوص اعطای حداقل ٤٠ درصد تسهیلات پرداختی به بخش صنعت و معدن.

شریف‌پور به وزرای راه، بهداشت و رییس جمهور: لزوم پیگیری و دستور عاجل در خصوص پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده به ساکنین زیر کوهی ماکو، لزوم پیگیری جدی در خصوص ارائه خدمات به صورت سیار به عشایر در ییلاقات، لزوم انعقاد قرارداد مستقیم بین نیروهای خدماتی و دستگاه‌های اجرایی در غیر کلان شهرها.

حسن سلیمانی به وزرای دفاع، نفت، راه و رییس جمهور: تسریع در رسیدگی به وضعیت هیات مدیره شرکت‌های پتروشیمی اورامانیاک و پلی اتیلن شهرستان هرسین از نظر میزان حقوق و دریافتی و عدم جذب نیروهای بومی، تسریع در رسیدگی به آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی اورامانیاک، تسریع در اجرای مقررات حمل و نقل در رابطه با حمل بار شرکت های پتروشیمی اورامانیاک هرسین از نظر خسارت وارده به تاسیسات زیربنایی و راه های مواصلاتی.

حسین نیازآذری به وزرای ارتباطات، دادگستری و کشور: لزوم برخورد قانونی با کانال‌های بی شناسنامه و تقلبی در فضای مجازی که امنیت اخلاقی و سیاسی جامعه را به خطر انداخته است.

محمدحسین فرهنگی به رئیس جمهور: لزوم تسریع در انتصاب رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

مهرداد لاهوتی به وزیر کشاورزی: لزوم جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت محصول

شریف پور به رئیس جمهور و وزیر راه مشمول نمودن کارکنان شهرداری‌ها در قانون نظام هماهنگ پرداخت با هدف کاهش فاصله طبقاتی، لزوم پرداخت وام فرهنگیان ماکو از محل یکی از تسهیلات بافت‌های فرسوده

علی کرد به وزیر امور خارجه لزوم پیگیری جدی در خصوص آزادی دو نفر از مرزبانان که گروگان گروهک‌ها شده‌اند.

منصور مرادی به رئیس جمهور لزوم تسریع در پرداخت پاداش فرهنگیان و دلیل تاخیر سفر شما به کردستان چیست؟

خدابخشی به وزیر نیرو: لزوم پاسخگویی وزارت نیرو درباره غرق شدن کودک شش ساله الیگودرزی و بی توجهی به ایمن سازی رودخانه آبشار آب سفید

ایران نژاد به رئیس جمهور: لزوم اقدام مثبت و برنامه ریزی محیط زیست در بخش سرمایه گذاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان

سید ناصر موسوی لارگانی به وزرای کشاورزی، صنعت و رئیس جمهور و وزیر راه: لزوم نظارت دقیق بر بازار مرغ و بررسی علت افزایش شدید قیمت آن، علی رغم وعده‌های مکرر علت عدم تحویل واحدهای مسکن مهر به مردم چیست؟ ضرورت برخورد با رفتار دور از شأن برخی سلبریتی‌ها در فضای مجازی و بی حرمتی آنها به هنجارها

محمودزاده به رئیس جمهور: لزوم پیگیری جدی در خصوص وضعیت بسیار نامساعد سود و جرایم بانکی در کشور، به وزیر کشور:‌ عدم ساماندهی بازارهای مرزی و کوله‌بران به چه علت است؟ چرا باید در سال رونق تولید از صادرات محصولات مازاد کشاورزی جلوگیری شود؟

حسن نوروزی به وزرای اقتصاد و راه: لزوم ایجاد اداره کل دارایی و مالیاتی در شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان، لزوم ایجاد شعبه بیمه ایران در شهرستان رباط کریم، لزوم جلوگیری از تصرف اراضی حاشیه اتوبان تهران – ساوه توسط بلوکه دامداران

سید راضی نوری به وزیر نیرو و وزیر راه: علت عدم سیل بندسازی در محل‌های آسیب پذیر از سیلاب شوش چیست؟ با توجه به تبصره ۱ بند «ه» قانون بودجه ۹۸ علت عدم تحویل قیر به دستگاه‌های اجرایی چیست؟

بیت الله عبدالهی به رئیس جمهور: لزوم تامین قیر مورد نیاز پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن.

سید مهدی مقدسی به وزیر فرهنگ: لزوم حمایت جدی و عملی از رسانه‌ها

علی مطهری به وزیر ورزش: علت وضعیت ناهنجار فرهنگی باشگاه انقلاب چیست؟

علی ساری به وزیر بهداشت: علت عدم حل مشکل پرسنل طرح تحول سلامت خوزستان چیست؟

علیجانی و قاضی پور و احمد بیگدلی و علیرضا محجوب به رئیس جمهور: تسریع در تعیین وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی و نهادها در جهت صیانت از نیروهای کار و عدالت در دریافتی‌ها

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه