English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مدیران اجرایی کشور چه بود؟

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مدیران اجرایی کشور چه بود؟

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌ اصغر یوسف‌ نژاد عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مدیران اجرایی کشور را قرائت کرد که مشروح آن به شرح زیرقرائت کرد:

شمس الله  شریعت نژاد به وزیر کشاورزی: چرا با وجود هزینه بالای تولید و قیمت پایین جوجه یک روزه حتی پایین‌تر از نرخ مصوب مجوز صادر نمی کنید؟

مهرداد لاهوتی به وزیر نیرو: عدم توجه مدیرعامل آبفای کشور به آبرسانی شهرها و روستاها، به وزیر دادگستری: عدم توجه به زندان‌های کشور، زندان‌ها چندین برابر ظرفیت و فرسوده هستند.

علی ساری به  وزیر کشور: تسریع در رسیدگی به حل مشکل مسکن سیل زدگان.

حسن نوروزی به وزیر نیرو: چرا جهت نجات رودخانه اسلامشهر فکری نمی کنید؟ به  رییس جمهور: چرا جهت حراست و حفاظت از محیط زیست اطراف رودخانه اسلامشهر فکری نمی کنید؟

علی ساری به وزیر کشاورزی: تسریع در پرداخت خسارات کشاورزان فاقد بیمه سیل زده.

ولی داداشی به وزیر  صنعت، معدن و تجارت: علی دایی یکی از نخبگان فوتبال کشور و آبروی فوتبال کشور است چرا اخلاق مداری در عزل وی در باشگاه سایپا رعایت نشده است.

حسن سیلمانی به  وزیر کشاورزی: تسریع در فراهم شدن امکان صادرات نخود تولیدی کرمانشاه، به رییس جمهور: تسریع در  تامین و پرداخت اعتبارات مورد نیاز بازسازی خرابی‌های ناشی از  سیل ۹۸ در حوزه‌های انتخابیه، به وزیر کشور: تسریع در  اخذ مصوبه بخش شدن "گودین" با دهستان‌های شهرستان کنگاور.

حسینی شاهرودی به وزیر دادگستری: علت عدم تعیین تکلیف استخدامی پذیرفته شدگان کادر قوه قضاییه پس از یک سال و نیم چیست؟

سیده فاطمه ذوالقدر به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان  به رییس جمهور: کاهش ساعت کار کارکنان در ماه مبارک رمضان.  

عین الله شریف پور به رییس جمهور: محض رضای خدا و خلق خدا، دستور یکسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان را صادر کنید، به وزیر دادگستری: علی‌رغم وجود مجوز تاسیس و راه‌اندازی اداره  ثبت اسناد و املاک در شهرستان پل دشت، مدیر کل ثبت اسناد به اجرای قانون تمکین نمی‌کند. به وزیر آموزش و پرورش: چرا مطالبات فرهنگیان علی‌رغم  تذکرات شفاهی و کتبی پرداخت نمی‌شود؟

محمد قمی به وزیر ورزش و جوانان: دستور  رسیدگی به تکمیل ورزشگاه‌ها و سالن ورزشی در پاکدشت، به وزیر  صنعت، معدن و تجارت: برنامه‌ریزی برای توزیع عادلانه کالای اساسی بین اقشار مردم و روستائیان.

اکبر کریمی به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم تعیین مرجع اداری مشخص و رویه شفاف اداری برای پاسخگویی به اعتراضات اقشار ضعیف مردم در زمینه حذف یارانه های نقدی ماهانه آنها.

محمد قمی به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کشور: روش مناسب برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مخصوصا کالاهای اساسی و خودرو.

قاسم احمدی لاشکی به وزیر نیرو: علت تاخیر در اجرای پروژه‌ های تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس و مخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی کلار دشت چیست؟ مگر در کمیسیون در پاسخ به سوال این جانب اعلام نکردید که سریعا اقدام شود؟ 

علی نجفی به وزیر آموزش و پرورش: چرا علی‌رغم تذکرات قبلی به ضعف مدیریت و تخلفات مدیر کل آموزش و پرورش مازندران رسیدگی نمی کنید؟ 

قاسم احمدی لاشکی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علی‌رغم یادآوری چند باره چرا اقدامی برای حل مشکل شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس صورت نمی‌گیرد، به وزیر بهداشت: علی‌رغم مکاتبات، مذاکرات و تذکرات چرا تاکنون اقدامی عملی برای ایجاد دانشکده پیراپزشکی در نوشهر یا چالوس صورت نگرفته است، اقدام شود.

پژمانفر به وزیر فرهنگ: چرا بر اساس تکلیف وزارت ارشاد به منظور حمایت از حقوق پدید آورندگان آثار فرهنگی ــ هنری و امنیت شغلی اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات و قلم، صدا و سیما و رسانه بسترسازی برای حضور بین‌المللی در عرصه بین‌المللی و هنری و تنظیم مناسبات و روابط میان اشخاص حقیقی ــ حقوقی مرتبط با امور فرهنگی و هنری اقدامات مشخص شده توسط برنامه ششم را اجرایی نمی کنید؟

حسن نوروزی به وزیر دفاع: چرا در جهت ساخت بیمارستان ارتش در منطقه رباط کریم فکری نمی کنید.

پژمانفر به وزیر نیرو: چرا  علی‌رغم تکلیف قانونی سازمان آب و فاضلاب با ارائه تعرفه فرهنگی و یا پروانه ساختمان در زمینه آب، برق، گاز و استفاده از کاربری فرهنگی در فضاهای مسکونی از کتابفروشان، ناشران و مطبوعاتی که دارای مجوزهای قانونی هستند، حمایت نمی‌کنید.

قاضی پور،  محجوب و حضرت پور به وزیر دفاع: تسریع در افزایش حقوق رزمندگان معسر مطابق قانون بودجه سال ۹۸، به وزیر کشور: دستور اقدام مناسب جهت برخورد با روزه خواری در ملاء عام، به وزیر دفاع: تسریع در بیمه کردن رزمندگان معسر.

ابوترابی به رییس جمهور: تامین اعتبار جذب قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ قوه قضاییه بعد از ۱۸ ماه،

هدایت الله خادمی به وزیر کشاورزی: پوشش گیاهی در خوزستان در حال‌ نابودی است. فرسایش خاک به شدت ادامه‌ دارد و متاسفانه مدیریت منابع طبیعی استان کارایی لازم را برای اداره امور استان ندارد، به وزیر ارتباطات: چرا وعده‌هایی که در پی سفر به خوزستان داشتید، هیچ کدام توسط مدیران استان عملی نشده است.

محمد حسینی  و مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر ارتباطات: علت خروج دیتا سنتر از استان مرکزی به استان تهران چیست؟ و عدم آنتن دهی در اکثر راه‌های اصلی شهرها و روستاهای استان هنوز بر طرف نشده است.

حسن سلیمانی به وزیر راه: تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی جاده‌های اصلی و روستایی و پل های تخریبی در جریان سیل های اخیر در حوزه انتخابیه.

محمد حسینی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: با توجه به توان تولید شمش‌های روی بیش از مصرف داخلی علت ممنوعیت صادرات آن چیست؟  و علت دادن مجوز به افراد خاص به صورت مقطعی بیان‌ شود.

حسن نوروزی به وزیر دادگستری: چرا پرونده دادگاه‌های تجدید نظر تهران ۱۰ سال پیش معطل مانده، این اطاله دادرسی به چه دلیل است.

نادر قاضی پور، محجوب و حضرت پور به رییس جمهور، وزرای کشاورزی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی: سهم تعاونی‌های داخل کشور از ۱۴ میلیارد دلار ارزاق عمومی بودجه سال ۹۸ مشخص و ابلاغ شود، به وزیر کشاورزی: تسریع در توزیع قند و شکر مورد نیاز امت اسلامی روزه دار با قیمت مصوب.

پژمانفر به رییس جمهور : خطر کند بودن روند اجرایی پروژه‌ های شرکت "پدیده" توسط ستاد تدبیر باعث کاهش آستانه تحمل سهامداران، نارضایتی‌ها و شدت گرفتن مجدد اعتراضات شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه