English

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت دست از مسائل بی اهمیت بردارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه مسوولان دولت به طور مداوم مسائل بی اهمیت را پیگیری کرده و از موضوعات اصلی کشور غافل شده اند.

دولت دست از مسائل بی اهمیت بردارد

زهرا سعیدی مبارکه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: کشور در ماه های اخیر از نظر اقتصادی با مشکلات بسیاری روبرو بوده و مردم بیش از هر زمان دیگری این مشکلات را در زندگی روزمره خود احساس می کنند.

وی افزود: اگر چه با کنترل نسبی بازار ارز و طلا، شاهد ثبات در بخشی از بازار هستیم، اما هنوز کنترل قیمت ارز و کاهش قیمت طلا، اثرات خود را در قیمت دیگر کالاها، اجناس و خدمات نگذاشته و نمی توان گفت که با کاهش قیمت ارز و قیمت طلا، زندگی مردم حتی بهبود حداقلی یافته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اثرات مخرب افزایش قیمت ها و تورم لجام گسیخته در اقتصاد کشور به طور مستقیم به مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر، کم درآمدها، کارگران، کارمندان و مستاجرها فشار وارد می کند و اگر هر چه سریع تر شرایط امروز کنترل نشده و وضعیت بازار بهبود نیابد، به زودی باید شاهد اثرگذاری منفی این شرایط در حوزه های دیگر به ویژه حوزه های اجتماعی باشیم.

سعیدی مبارکه گفت: این در حالی است که ناگهان می بینیم موضوعاتی مانند ساخت یک سریال انتقادی و یا سفر فلان سلبریتی به خارج کشور به سرتیتر خبرهای کشور تبدیل شده و چندین روز مردم و مسوولان را سرگرم خود می کند.

وی تاکید کرد: در شرایطی که مسائل بسیار مهمی چون تورم، تحریم های خصمانه آمریکا، بدعهدی اروپا در قبال برجام و ... جز موضوعات اصلی و اولویت دار کشور است، متاسفانه دولت دست از پیگیری مسائل بی اهمیت بر نمی دارد و خود را سرگرم این مسائل کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تاکید کرد: مردم انتظار دارند که مسوولان در دولت و همچنین مدیران دیگر دستگاه ها و نهادها مانند نمایندگان مجلس و ... به جای پرداختن به مسائل کم اهمیت تر، رفع مشکلات اصلی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را در اولویت قرار داده و با اقدام جهادی مقابل افزایش مشکلات مردم را بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی