English

معاون پارلمانی رییس جمهور:

تهیه لایحه حمایت از مطلعین فساد اقتصادی در دستور کار دولت نیست

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تهیه لایحه حمایت از مطلعین فساد اقتصادی و اداری در دستور کار دولت نیست.

تهیه لایحه حمایت از مطلعین فساد اقتصادی در دستور کار دولت نیست

به گزارش خبرگزاری موج، طی روزهای گذشته یحیی کمالی پور عضو کمیسیون قضایی مجلس اعلام کرد که طرح حمایت و تشویق مطلعین فساد اقتصادی و اداری به علت اینکه دولت در نظر دارد به زودی لایحه ای را در این زمینه به مجلس ارائه دهد، از دستور کار کمیسیون خارج شده و فعلا مسکوت گذاشته می شود.

در همین رابطه حسینعلی امیری در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که لایحه حمایت از مطلعین فساد اقتصادی چه زمانی در دولت بررسی می شود؟ گفت: برای دولت اولویت در شرایط فعلی طرح هایی است که مرتبط با ایجاد اشتغال، رونق تولید و ارتقاء معیشت باشد و موضوعات دیگر در اولویت اصلی نیست.

وی اظهار داشت: در خصوص طرح فوق، در حال حاضر دولت هیچ لایحه ای را با این ویژگی ها در دستور کار ندارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: به طور کلی نسبت به این طرح و طرح های دیگری که نمایندگان محترم تهیه می کنند، موضوع از طریق معاونت پارلمانی در بخش های مختلف دولت توزیع و نظر تخصصی دولت اخذ می شود. این نظر در نهایت در جلسه علنی مجلس به استماع نمایندگان می رسد.

امیری ادامه داد: از آنجایی که دولت پیش از این در خصوص طرح حمایت از مطلعین فساد اقتصادی نظر خود را اعلام کرده، در وضعیت فعلی تهیه و تدوین لایحه ای را در دستور کار ندارد.

وی در پاسخ به  این پرسش که چرا برخی از نمایندگان اعلام کرده اند که طرح مجلس به دلیل تدوین لایحه ای در دولت مسکوت گذاشته است؟ گفت: این موضوع در مرحله کارشناسی است و در هیات دولت و در سطح هیات وزیران مطرح نیست. بنابراین در حال حاضر تهیه و تدوین لایحه حمایت از مطلعین فساد در دستور کار هیات وزیران قرار ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه